Fast vården tyckte ju inte att jag behövde åka in utan gott kan avvakta och ringa ortopeden på måndag.då ska du absolut söka vård
Jag får olika råd från varje person jag träffat i vården..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fast vården tyckte ju inte att jag behövde åka in utan gott kan avvakta och ringa ortopeden på måndag.då ska du absolut söka vård
Luktar illa och blöder är inget att leka med. Propsa på bedömning. Du kanske behöver antibiotika i nån form?Fast vården tyckte ju inte att jag behövde åka in utan gott kan avvakta och ringa ortopeden på måndag.
Så det kan ruttna 2 dagar till, nä ditt ben,din näsa o dina ögon avgör.Fast vården tyckte ju inte att jag behövde åka in utan gott kan avvakta och ringa ortopeden på måndag.
Jaa kanske.. Jag vet inte, känner mig bara så förvirrad på alla råd.. 1177 tyckte jag skulle in imorgon, närakuten tyckte jag skulle tvätta själv och vänta till måndag. Akuten förra veckan tyckte inte jag skulle röra det själv alls, vårdcentralen tyckte jag skulle byta plåster själv hemma.Luktar illa och blöder är inget att leka med. Propsa på bedömning. Du kanske behöver antibiotika i nån form?
Men om det varar och luktar illa behöver nog någon titta på det absolut senast i morgonDet luktar riktigt jäkla illa, blöder och varar.
Jag har tvål med passionsfruktslukt, det kanske får bort stanken
Röstar också för att någon bör titta på det imorgon!Jaa kanske.. Jag vet inte, känner mig bara så förvirrad på alla råd.. 1177 tyckte jag skulle in imorgon, närakuten tyckte jag skulle tvätta själv och vänta till måndag. Akuten förra veckan tyckte inte jag skulle röra det själv alls, vårdcentralen tyckte jag skulle byta plåster själv hemma.
Jag får väl ringa igen imorgon och åtminstone be dem lägga om det ordentligt igen.
Se till att någon tittar på det!Jaa kanske.. Jag vet inte, känner mig bara så förvirrad på alla råd.. 1177 tyckte jag skulle in imorgon, närakuten tyckte jag skulle tvätta själv och vänta till måndag. Akuten förra veckan tyckte inte jag skulle röra det själv alls, vårdcentralen tyckte jag skulle byta plåster själv hemma.
Jag får väl ringa igen imorgon och åtminstone be dem lägga om det ordentligt igen.
Vad som sades förra veckan gäller inte nu; man brukar säga att man ska låta sår vara men att man kan byta bandage om man blöder igenom. Det var innan det började vara och lukta äckligt. Verkar konstigt att du blöder fortfarande också. Så sök absolut vård imorgon.Jaa kanske.. Jag vet inte, känner mig bara så förvirrad på alla råd.. 1177 tyckte jag skulle in imorgon, närakuten tyckte jag skulle tvätta själv och vänta till måndag. Akuten förra veckan tyckte inte jag skulle röra det själv alls, vårdcentralen tyckte jag skulle byta plåster själv hemma.
Ja, det är den definitivt! Jag tänkte att markvibratorn och traktorn antydde det..Jag tänkte att den kanske var under arbete
Monster istället för mÖnster blir lite roligt...
... och mala staket. Jag blev väldigt konfys när jag läste det första gången @hastflicka