Vad gör vi? Del CLXXIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har inte varit vaccinerad förut, därav att det är 3 år nu. Efter nästa spruta kommer det vara 5 år för mig med. Har inställt så att jag får sms-påminnelse när det är dags. Lika bra det :p
Vi vaccinerade oss första gången 2019... jag la in i Google kalender... de som vaccinerade oss tror jag inte erbjöd sms...
 
Har skjutit på att gå ut ett tag för det såg blåsigt ut trots sol, vädret har ju varit minst sagt ombytligt senaste tiden. Gick ut för att vattna lite och det är SVINVARMT. Smälte på fläcken :rofl: Pustar nu inne en stund innan jag fortsätter. Imorgon ska det tydligen bli regn igen samt åskrisk på söndag så det är begränsat med tid att tvinga mig att göra saker ute:D Med allt bångstyrigt väder har jag knappt behövt vattna senaste två veckorna iaf!
 
Hällregn utanför jobbet idag. Men nu är jag I stallet och tänkte lösahoppa idag igen. Mindre hinder såklart men bara för att man inte orkar palla upp löshoppningshindren igen liksom..

Men nu är det ganska så trevligt med att ridbanan är nära. Unghästen tycker dock att den är farligt nära i och med mer träningar osv. 🙈
 
Det kom en hund 🥰

IMG_1003.jpeg
 
Sitter i kö till 1177. Var tvungen att byta plåster igen, det blöder igenom. När jag tog bort det gamla plåstret, som suttit sen i onsdags, luktade det så jäkla illa. Skitäckligt! Så nu sitter jag i kö för att få råd, vad kan jag göra?
 
Nu sitter jag och väntar på att närakuten ska ringa upp. Boka en tid till imorgon. Får jag feber ska jag åka in akut. Men jag tror inte det kommer behövas. Det är nog inte så farligt. Sköterskan jag pratade med tyckte det lät konstigt att det fortfarande blöder. Jo kanske, det borde ju slutat vid det här laget.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 763
Hundavel & Ras Hoppas det är okej med en till sådan här tråd. Jag visste inte om jag skulle posta eller ej, känns som om jag mest skrivit, tagit bort...
2
Svar
34
· Visningar
3 421
Senast: Sasse
·
Fritid Är i behov av en egen tråd om discgolf, så här är den. Här kan vi diskutera och dela med oss om allt som har med plast, kast och träd...
2
Svar
25
· Visningar
1 850
Senast: Glimra
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 200
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp