Jag har inte varit vaccinerad förut, därav att det är 3 år nu. Efter nästa spruta kommer det vara 5 år för mig med. Har inställt så att jag får sms-påminnelse när det är dags. Lika bra detSkönt... vi har 5 år.. gäller bara att komma ihåg....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har inte varit vaccinerad förut, därav att det är 3 år nu. Efter nästa spruta kommer det vara 5 år för mig med. Har inställt så att jag får sms-påminnelse när det är dags. Lika bra detSkönt... vi har 5 år.. gäller bara att komma ihåg....
Vi vaccinerade oss första gången 2019... jag la in i Google kalender... de som vaccinerade oss tror jag inte erbjöd sms...Jag har inte varit vaccinerad förut, därav att det är 3 år nu. Efter nästa spruta kommer det vara 5 år för mig med. Har inställt så att jag får sms-påminnelse när det är dags. Lika bra det
Det är det! Lite fysiskt, administrativt, körning, blommor och kontakt med kunder och personal .Lät kul!
Alltså gurka ville hon ha. Så ingen tror att jag matar henne med tzatziki med vitlök.Jag har ätit tzatziki gjord på egenodlad gurka.
Snacka om skillnad i smak mot "köpegurka"!
T o m hunden ville ha. Hon har ratat gurka sedan vår egna tog slut förra sommaren. Nu ville hon minsann ha, sa hon. Slurp!
Min hund älskar äpplen och vattenmelon !Alltså gurka ville hon ha. Så ingen tror att jag matar henne med tzatziki med vitlök.
Det är också smaskens!Min hund älskar äpplen och vattenmelon !
Men då har vi ju nollkollkokosboll på klädernaJa men den torra tvätten menar jag... det som var torrt i helgen kastade jag i biltema kasse... slapp sortera då..
På söndag är det sorterat tillsammans med de två maskiner som tvättats + 1 ev till... den som spar han har... ju mer sparande ju bättre.....Men då har vi ju nollkollkokosboll på kläderna