Vad gör vi? Del CLXXIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Blev uppringd av det lokala sjukhuset. En något forcerad kvinna berättade att de fått brev från stora sjukhuset om utredning inför öcells transplantation.
En massa prover ska tas. Bl.a. ska det fastställas att jag inte har nån insulinproduktion kvar. Efter 52 är med diabetes.:rofl: Herregud, det konstaterades redan i början av 80-talet.
En massa prover som hon redogjorde för i detalj. Jag är inte intressserad. Ta proverna och meddela resultat, jag behöver inte veta exakt vilket prov som är i vilket rör.

Det mest irriterande är att jag en morgon ska äta frukost utan att ta insulin och åka till sjukhuset för att ta prov efter en och en halv timme. Lär få ett hiskeligt blodsocker som det tar en hel dag att rätta till :arghh:

Hon hetsade om att de borde få till provtagningarna inom två veckor. Jösses, det är väl inte bråttom?
Utredningar inför transplantation tar väl låååång tid och ev transplantation sker sannolikt inte inom det närmaste halvåret.

Nåväl, det kommer säkert att gå bra bara jag inte hör den där stressade rösten
 
Efterbild på nymålat badrum 😁! Jag älskar färgen!
20230707_084817.jpg
 
Jösses, slängde på mig mascara idag. Big mistake!

Ser numer ut som en tvättbjörn då jag kliat mig i ögonen x antal ggr, Att jag aldrig lär mig :rofl:

Ja ja vad är väl en bal på slotten.

Blir en lugn dag på jobbet idag. Big power meet och det är redan svårt att ta sig fram med bil :) Många fina bilar att titta på är det dock 😍
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 769
Hundavel & Ras Hoppas det är okej med en till sådan här tråd. Jag visste inte om jag skulle posta eller ej, känns som om jag mest skrivit, tagit bort...
2
Svar
34
· Visningar
3 424
Senast: Sasse
·
Fritid Är i behov av en egen tråd om discgolf, så här är den. Här kan vi diskutera och dela med oss om allt som har med plast, kast och träd...
2
Svar
25
· Visningar
1 850
Senast: Glimra
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 200
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp