Vad gör vi? Del CLXXIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Åskade några mil (5?) bort här också för nån timme sen. Kom ett rejält ösregn här i samma veva. Och huvudvärken har lättat lite. Men jag undrar om det är något mer pä G.
Mitt huvud är rätt träffsäkert på åska. Lite olika hur långt innan det känns bara och bland har jag ju faktiskt liknande huvudvärk pga annat.

Samma här och min huvudvärk har försvunnit :up:

Edit: Det har alltså snurrat runt här nästan hela dagen, med rejäla störtskurar nu och då.
 
Har ångest och ingen att prata med för alla är upptagna med sitt, för kanske en skitsak som blir jättestor i mitt huvud. Har iaf ätit så kommer det väl kännas bättre sen… ska göra det jag måste sen försöka sova. Glömde min hårborste på jobbet också :arghh:
 
Målat färdigt :) !! Men det GÅR bara inte att få en fin bild på färgen nu ikväll. Får se om det blir bättre i annat ljus imorgon. Det är en hysterisk (på ett bra sätt) skillnad mot hur det var förut i alla fall... Nästan vitt till mörkt blågrönt... :D Det "lite" jobbiga är att färgen nu ska härda i en vecka innan det får komma vatten på den. Det går nog att ta väldigt försiktiga sittande duschar i badkaret utan att man stänker på väggen, men jag ska i alla fall minst en gång duscha hos mina föräldrar. Jag ska ändå vara där och hjälpa till att tapetsera... :)
 
Trötter efter att ha ägnat många timmar på vedbacken idag med att klyva och stapla in ved tillsammans med älsklingen, varit hundvakt hela dagen och så blev det en sväng till stan för att skriva kontrakt och så fick det bli middag på Leons vilket verkligen var evigheter sen. Gott och jisses så mätta vi blev 😅.
Kommer ihåg spelmaskinerna som fanns som man alltid lekte med på den tiden och alltid bara hamburgare med bröd och liten äpplemer som jag ville ha varje gång när jag var liten, aldrig annat 😅. Änna nostalgi med denna gamla anrika gatukök i stan 😍.
Sen stallet ikväll; vilodag åt pållan och lite pyssel 🥰.
 
Suck. Älskade goset mitt envisas med att så snart jag pratar i telefon hoppa på mig med tänder och klor. Varvid telefonsamtalet med jämna mellanrum avbryts med, aaaaj! Megara sluta! Sluta bitas, ouww, sluta, jag menar allvar. Sluuuta! Ajjj.

Så fort jag lägger på så går hon därifrån :meh:
 
🙄 Ringde Telia idag för att felanmäla vårt strulande nätverk och lyckades komma till en stackare som gjorde sin första dag på jobbet vilket hen tala om flera gånger, jag fick lotsa igenom felsökningen och när jag konstatera att nej det räcker inte med omstart kom hem fram till att lägga en felanmälan. Jag tänkte i mitt stilla sinne att jag får ringa lite senare och försöka få tag på någon som hade bättre koll. Men efter 45 min blev jag uppringd och fick lite bättre hjälp. 👍🏻
 
Woah! Visste inte att det kom ut ett nytt Monkey Island spel förra året. Stor nostalgi faktor. MI, speciellt de två första är bland de bästa jag spelat någonsin.

Är det någon som spelat Return to Monkey Island?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 770
Hundavel & Ras Hoppas det är okej med en till sådan här tråd. Jag visste inte om jag skulle posta eller ej, känns som om jag mest skrivit, tagit bort...
2
Svar
34
· Visningar
3 424
Senast: Sasse
·
Fritid Är i behov av en egen tråd om discgolf, så här är den. Här kan vi diskutera och dela med oss om allt som har med plast, kast och träd...
2
Svar
25
· Visningar
1 850
Senast: Glimra
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 200
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp