Visst är det???Det är märkligt hur andra blir äldre!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Visst är det???Det är märkligt hur andra blir äldre!
30 ändå... jag fyller 25 för 21 gången i höst... barnets lärare är 23 och hans äldsta son som också jobbade på skolan var 22......Idag fyller sonen 21
Jag som bara är typ 30..
Eller ja jag blir 47 men jag är ingen som har åldersnoja.
3 timmar till semester! (fast semestern är bara fredagen, räknas det?)49 minuter till semester!
Det är också sju gånger som semestern tar slut.3 timmar till semester! (fast semestern är bara fredagen, räknas det?)
I år startar min semester 7 gånger under sommarmånaderna och semesterstarter är sköna dagar....
Jag är fortfarande ung och dum ( ) och trivs på mitt jobb så det är bara snäppet mindre glädjefyllt än semesterstart att starta ny fräsch dag på jobbet igen. Dessutom när de flesta andra är på semester så dyker det upp väldiga möjligheter att få göra riktigt roliga saker på jobbet.Det är också sju gånger som semestern tar slut.
Ny fräsch dag på jobbet.....Jag är fortfarande ung och dum ( ) och trivs på mitt jobb så det är bara snäppet mindre glädjefyllt än semesterstart att starta ny fräsch dag på jobbet igen. Dessutom när de flesta andra är på semester så dyker det upp väldiga möjligheter att få göra riktigt roliga saker på jobbet.
Varför åker man från Uppsala till Gimo för att bada?Ledig idag
Ska åka med Tinget till Gimo och bada
Men det verkar inte vara något badväder.
Regnar nu
Ähum... läs av oftaHandlat. Hittade persikor på extrapris. Så nu ska jag frossa.
Saknar också honom. Brukar inte kolla NCIS så ofta men han liksom ÄR ju serien.Tittar på NCIS.
Massa nya personer. Men framförallt ingen Gibbs.
WtF? Det går ju inte...
Vad är det för djur som ska vaktas/tittas till? Och hur många dagar? Vi bor ju inte superlångt ifrån dig.Blev plötsligt sugen på att åka färja över Östersjön framöver.
Men det var det där med sällskap då...
Om maken ska med blir det nog kirra djurvakt istället. Och lite skralt med sådana just nu.
Jag ska ju som tur är flytta från en 2a till en 3a men när vi flyttade hit så bodde sambon i en 3a och jag hade hela mitt bohag från en 2a nedpackat... Var en spännande uppackning milt sagt
Visade sig att maken inte var sugen på att åka nu i sommar ändå. Han har haft det slitigt och vill vara hemma .Vad är det för djur som ska vaktas/tittas till? Och hur många dagar? Vi bor ju inte superlångt ifrån dig.