Jag lider med digJobbar idag på filial som sitter ihop med en skola i obygden. Kaffeautomaten sönder! KATASTROF. Hujedanemej
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag lider med digJobbar idag på filial som sitter ihop med en skola i obygden. Kaffeautomaten sönder! KATASTROF. Hujedanemej
Eller hur! Får lyftas fackligt!
Ja, verkligen! Om inte annat som ett arbetsmiljöproblem... för kollegor och besökare som är i närheten av dig sans kaffe
Haha ja skicka en stödjande tanke till mina låntagare vid låt säga 17:20 idag Tur att jag iaf jobbar ensam här ute.
Ok... hör vi om upplopp mm nånstans i landet så vet vi.......Jobbar idag på filial som sitter ihop med en skola i obygden. Kaffeautomaten sönder! KATASTROF. Hujedanemej
Samma här. Får hålla i mig för att inte gå ut och hämta en kasse ved till spispannan....Jag eldar i kaminen... Ska bara låta de vedträn som jag lade in brinna upp, så ingen längre grej. Men det kändes så ruggigt och fuktigt här efter flera dagar av regn och sjunkande temperaturer... Tänk hur HETT det var för bara ett par veckor sedan!
Då är vi två.Känner mig rastlös och vet inte riktigt vad jag ska göra. Ingen lust eller ork att diska, städa eller tvätta eller göra något annat vettigt. Inte heller att gå en promenad eller ens läsa eller kolla på en serie and film.