Vad gör vi? Del CLXXIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har lastat ut (och in) ca 20 småbalar halm. Det höll uppe hela tiden... :up: Transporten får gå varm idag för sent i eftermiddag ska vi lasta hästarna och åka till hovslagaren.

Jag eldar i kaminen... O_o Ska bara låta de vedträn som jag lade in brinna upp, så ingen längre grej. Men det kändes så ruggigt och fuktigt här efter flera dagar av regn och sjunkande temperaturer... Tänk hur HETT det var för bara ett par veckor sedan!
 
Katten sov sött men väcktes när telefonen ringde. Det tycks ha gått över :p

20230704_125035.jpg
 
Kallgröt och kaffe till frukost innan jag for in till stan på arbetsintervju vilket en timme gick fort och så ska jag få åka med på prov imorgon ett varv i en av de lätta lastbilarna 😁.
Handlade lite granna på vägen hem och inte kunde jag låta bli att köpa med ett paket färska kräftor från Hjämaren till älsklingen som blev glatt överraskad 🥰.
 
Jag som högkänslig hade det tufft på lunchstället. Helt galet med folk och höga ljud.
Maten var god och även glassen men jag blir så störd på mig själv att jag tycker att det är så störigt.
IMG_2932.jpeg
 
Känner mig rastlös och vet inte riktigt vad jag ska göra. Ingen lust eller ork att diska, städa eller tvätta eller göra något annat vettigt. Inte heller att gå en promenad eller ens läsa eller kolla på en serie and film.
Då är vi två.

Jag vill gå en promenad men det regnar på tvären. Vill vara ute och greja i trädgården, men som sagt. Regnet kommer från alla håll samtidigt och jag är gjord av socker.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 776
Hundavel & Ras Hoppas det är okej med en till sådan här tråd. Jag visste inte om jag skulle posta eller ej, känns som om jag mest skrivit, tagit bort...
2
Svar
34
· Visningar
3 425
Senast: Sasse
·
Fritid Är i behov av en egen tråd om discgolf, så här är den. Här kan vi diskutera och dela med oss om allt som har med plast, kast och träd...
2
Svar
25
· Visningar
1 850
Senast: Glimra
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 204
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp