Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fast man ska väl inte sjukskriva sig om man inte är sjuk?Mår du dåligt av något som hänt på jobbet så tycker jag du ska sjukskriva dig
Det är inte fegt och det är inte bara att skärpa sig om något har hänt
Ta hand om dig
Om man mår psykiskt dåligt så är det väl ändå att vara sjukFast man ska väl inte sjukskriva sig om man inte är sjuk?
Det har du så klart rätt i. Psykisk sjukdom är värt lika mycket som fysisk sjukdom. Men här utgick jag från att vår kamrat skrev "vågar gå till jobbet". Och det är kanske inte att vara sjuk.Om man mår psykiskt dåligt så är det väl ändå att vara sjuk
Eller ska man gå till jobbet och ha ångest om det är jobbet som gör att man mår dåligt?
Visst man kan gå omkring med gråten i halsen hög puls och kallsvettas på jobbet men det kanske är bättre att stanna hemma faktiskt
Men om något har hänt på jobbet så kan det behövas tid och bearbetning av det och jag hoppas verkligen @Petronilla får det stöd som behövsDet har du så klart rätt i. Psykisk sjukdom är värt lika mycket som fysisk sjukdom. Men här utgick jag från att vår kamrat skrev "vågar gå till jobbet". Och det är kanske inte att vara sjuk.
Jo jag förstod det. Men tycker synd om dig.Ja har sen semester
Först 31/7
Brukar alltid ha sen semesterJo jag förstod det. Men tycker synd om dig.
Tack, det har gått bra och nu känns det inte så farligt längre. Har skrivit incidentrapport och lämnat in.Mår du dåligt av något som hänt på jobbet så tycker jag du ska sjukskriva dig
Det är inte fegt och det är inte bara att skärpa sig om något har hänt
Ta hand om dig
Jag älskar min sena semester! Det är på något oerhört barnsligt sätt så himla härligt att ha sitt kvar när andra börjar gå tillbaka sådär framåt mitten-slutet av juliJag gillar sen semester. Jag har 2.5 vecka från 24 juli. Jobbigt nu men skönt sen
Jobbar idag på filial som sitter ihop med en skola i obygden. Kaffeautomaten sönder! KATASTROF. Hujedanemej