Vi kan byta... jag har jobbat 1 dag denna vecka det känns som om det räcker.........Jag har varit ledig alldeles för många dagar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vi kan byta... jag har jobbat 1 dag denna vecka det känns som om det räcker.........Jag har varit ledig alldeles för många dagar
Vi kan byta... jag har jobbat 1 dag denna vecka det känns som om det räcker.........
Det är ju omänskligt!Blä
28 där kvar till semestern
Jag håller tummarna, och jag tror ABSOLUT att den blir bra !!
Nej men fy, vad jobbigt!Hade incident på jobbet igår och har rejält ångestpåslag och vet inte om jag vågar gå dit idag. Jäkla fegtant! Skärp dig!
Ja har sen semesterDet är ju omänskligt!
Tack, kört vanliga morgonrutiner med hundpromenad, hundträning och inlämning på hunddagis. Tar nu ett steg i taget mot jobbet!Nej men fy, vad jobbigt!
Men var snäll mot dig själv
(Vet hur svårt det är…)
Jag gillar sen semester. Jag har 2.5 vecka från 24 juli. Jobbigt nu men skönt senBlä
28 där kvar till semestern
Ja jag har 4 veckor dåJag gillar sen semester. Jag har 2.5 vecka från 24 juli. Jobbigt nu men skönt sen
Mår du dåligt av något som hänt på jobbet så tycker jag du ska sjukskriva digHade incident på jobbet igår och har rejält ångestpåslag och vet inte om jag vågar gå dit idag. Jäkla fegtant! Skärp dig!