Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fel av mig, man är tvungen att kunna styrka sin identitet men i Norden finns inget formellt krav på just pass eller ID-kort.Sedan när?
Nä tänkte vell Norge tillhör norden....Fel av mig, man är tvungen att kunna styrka sin identitet men i Norden finns inget formellt krav på just pass eller ID-kort.
Handlat. Vet inte hur jag ska förmå mig själv att börja diska. Träffade söta tanten på vägen hem, det var trevligt
De e la du de...
Funderar skall barnet ha med sig regnkläder eller inte? Det är frågan....Pratat med ena sonen, dottern har inte ringt ännu, får se om hon gör det i kväll, igår ringde hon halv 11 Lite väl sent för en gammal typ som jag
Äter äggmacka och tittar på The Walking Dead och njuter av det svalare vädret. Ska regna i morgon, hoppas det inte försvinner ur prognosen! Ser fram emot svalka!
Inte, för då regnar det garanteratFunderar skall barnet ha med sig regnkläder eller inte? Det är frågan....
Jag vet... men inte kul att vara ute i regnet utan heller eftersom hon är ĺedare på 4h....Inte, för då regnar det garanterat
Nej, det är väl egentligen bara att skicka med för säkerhets skull kanske. Men förhoppningsvis får hon användning för demJag vet... men inte kul att vara ute i regnet utan heller eftersom hon är ĺedare på 4h....
Det hoppas jag med... var skogsbrand inärheten häromdagen och mellan dig och mig brann det på ett sågverk idag...Nej, det är väl egentligen bara att skicka med för säkerhets skull kanske. Men förhoppningsvis får hon användning för dem
Usch ja, det är väldigt torrt! Även om jag ser dåligt ser jag ju hur gult det är, och jag hör hur det låter när hunden går i växtligheten, inte alls mjukt och trevlig låter det. Dessutom luktar det torrt, dammigt, sprött och höaktigt. Även om det är lite vind från och till står luften ändå stilla på något vis och det är en hetta i luften. Som gjort för bränder! Hemskt när det är så här!Det hoppas jag med... var skogsbrand inärheten häromdagen och mellan dig och mig brann det på ett sågverk idag...
Ja, men du är ju så göllig