Åh vilken mardröm.Min stora fina häst råkade ut för en olycka i hagen i morse. Fanns inget att göra. Nu sitter jag här och tårarna sprutar.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh vilken mardröm.Min stora fina häst råkade ut för en olycka i hagen i morse. Fanns inget att göra. Nu sitter jag här och tårarna sprutar.
Var kan man se hoppningen?Lyckats avstyra en egen inställelse och därefter ätit toast
Nu ska jag göra morgondagens larmstyrka och vänta på att hoppningen ska börja
Var kan man se hoppningen?
Det hade jag med blivitI frysen finns även en halv flätad saffranslängd som mamma bakat. Den vet jag om, men jag har liksom inte hittat något tillräckligt festligt tillfälle att äta den. Hon bakar de bästa bulllängderna i världen, så sega och underbara.
Ibland tänker jag att jag borde ta med den till jobbet så att folk får smaka lite svenskt, men då blir jag snål istället.
Samtidigt kommer jag aldrig att kunna äta hela själv om jag tinar den. Så där ligger den liksom. I frysen.Det hade jag med blivit
Skär nån skiva åt gången och njut, de går att skära även när de är frysta.Samtidigt kommer jag aldrig att kunna äta hela själv om jag tinar den. Så där ligger den liksom. I frysen.
Kanske med fogsvansen.Skär nån skiva åt gången och njut, de går att skära även när de är frysta.
Det är ju en längd, dela den o in med den andra halvanSamtidigt kommer jag aldrig att kunna äta hela själv om jag tinar den. Så där ligger den liksom. I frysen.
Nej men knäcker den mot köksbänksskivan alt. vass kniv och hammareKanske med fogsvansen.
Skär nån skiva åt gången och njut, de går att skära även när de är frysta.
Ni har inspirerat! Jag får ge mig på projektet någon dag, men kanske inte mitt i natten (jag bor i lägenhet).Nej men knäcker den mot köksbänksskivan alt. vass kniv och hammare
I know the feeling! Ibland berättar jag inte ens för min man om vissa godsaker jag får eller köper med mig från Sverige eftersom jag vill ha dem för mig självI frysen finns även en halv flätad saffranslängd som mamma bakat. Den vet jag om, men jag har liksom inte hittat något tillräckligt festligt tillfälle att äta den. Hon bakar de bästa bulllängderna i världen, så sega och underbara.
Ibland tänker jag att jag borde ta med den till jobbet så att folk får smaka lite svenskt, men då blir jag snål istället.