Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Håller tummarna att det inte är covid, men ändå skönt att höra att du blir påpassad och omhändertagen!Min njurläkare ringde.
När vi avhandlat det hon ville så berättade jag hur jag mår. Ett antal agar med feber och uselt mående. Hon kommenderade mig till vårdcentralen direkt imorgon bitti.
De ska ta covidtest. Har jag covid lägger de in mig på antivirusdropp Skit!!!
Åh, va segt med matförgiftning behöver dock inte alls vara lunchen, då det är lite väl snabbt för en matförgiftning (även om det så klart förekommer). Bra om du tipsar kommunen, men var beredd på att de nog kommer fråga vad du ätit utöver den lunchen, de senaste två dygnen bakåt Säg till om du inte hittar hur du anmäler!Rädd för att ha åkt på matförgiftning. Åt från en thaikiosk till lunch idag, fått matförgiftning en gång innan där.. Ätit därifrån många gånger efter det med och det har gått bra, men nu mår jag kasst och rädd att det hänt igen.
Riktigt rädd för att behöva vara hemma från jobbet imorgon, så hoppas på att det går över snabbt om det nu blir värre.
Tack! Men känns orimligt att det skulle vara något annat. Sist åt jag samma sak och det kom lika många timmar efter.Åh, va segt med matförgiftning behöver dock inte alls vara lunchen, då det är lite väl snabbt för en matförgiftning (även om det så klart förekommer). Bra om du tipsar kommunen, men var beredd på att de nog kommer fråga vad du ätit utöver den lunchen, de senaste två dygnen bakåt Säg till om du inte hittar hur du anmäler!
Går säkert att göra via kommunens hemsida.Sist var för flera år sedan, men får jag det nu igen så ska jag absolut ta reda på hur man gör för att tipsa.
Är ju vegansk mat också, så inga konstigheter som typ skaldjur. Men ja, verkar som man kan bli dålig av det med.
JappPå Högskolan i Dalarna?
Jag har blivit matförgiftad väldigt snabbt en gång, inom ett par timmar. Detsamma hände min make en gång. När något är riktigt dåligt kan kroppen reagera snabbt.Tack! Men känns orimligt att det skulle vara något annat. Sist åt jag samma sak och det kom lika många timmar efter.
Får se hur det utvecklar sig.
Håller du på med renovering?Har nu målat första lagret på alla ställen som ska ha färg. Kommer ha ont lite här och där imorgon.