Vad gör vi? Del CLXXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Suck, gjorde en beställning på cirka 6000:-, men upptäckte dagen efter att det blev del. Så ringde och fick den annullerad och la in en ny order på rätt grejer.

Nu har de skickat den annullerade ordern :arghh: jag kommer inte att kunna returnera i någon av deras butiker heller, har inte körkort och det är massor med färgburkar. Har jagat dem nu under eftermiddagen.
 
Väntar på att ett paket ska anlända till utlämningsstället. Tyvärr ankom det till terminal i Nässjö i morse. Nässjö är som ett svart hål för paket. De försvinner spårlöst eller returneras utan att ha levererats till utlämningsställe.
Håller tummarna att det dyker upp innan påsk :nailbiting:
 
Påskledig! :bump: Har planerat in ett mindre projekt varje dag, hoppas att jag har tillräckligt med energi för att klara av det. Nu ska jag vila lite innan jag åker till stallet och lullar på lite. :)

Ute snöar det, men jag orkar inte bli upprörd. Glad iaf över att balkongens inglasning håller snön borta därifrån åtminstone.
 
@Hoarfrost du hade rätt och jag hade fel. Det snöar rejält, stora fina vita flingor som tyvärr smälter och blir slask när de hamnar på marken. Kändes nästan lite juligt i affären idag. Samma trängsel, samma varor, skinka, prinskorv, ostar, köttbullar, rökt lax, choklad och smågods osv till extrapris. Tom must finns det, om än med gul ettikett istället för röd. Och påskägg istället för glitter och tomtar.

Plus ça change, plus c'est la même chose

Jean-Baptiste Alphonse Karr
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Det förekommer ju mycket bedrägerier i samhället nu för tiden. Personrån och småstölder har flyttat sig till Nät-, SMS- och...
2 3
Svar
47
· Visningar
2 806
Senast: Inte_Ung
·
Fritid Jag skulle vilja göra lite efterforskningar efter vissa saker i Krigsarkivet som finns i Riksarkivet i Täby. Jag har aldrig satt min fot...
2 3
Svar
51
· Visningar
2 141
Skola & Jobb Den här vintern har fått mig att undra om jag verkligen orkar fortsätta köra buss. Jag älskar det verkligen, det är mitt drömyrke sen...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
8 089
Senast: BernT
·
Relationer Hur gör man? Jag tog pension förra året och trivs bra, men då de flesta av mina vänner fortfarande jobbar så har jag för avsikt att...
Svar
3
· Visningar
778
Senast: astronaut
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp