Tack för tips ! Det räckte faktiskt med deras hemsida för att jag skulle få svar på mina frågor...Det borde polismuseet kunna bekräfta åt dig?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack för tips ! Det räckte faktiskt med deras hemsida för att jag skulle få svar på mina frågor...Det borde polismuseet kunna bekräfta åt dig?
Samma här. (Eller jo, ska vara i stallet. Ett dressyrpass och en hoppträning).Funderar på vad jag ska göra i helgen,
har inga ider
Det är ingen hos oss som läser vår grafiska profil Knappt jag heller ska jag vara ärlig för det är en riktig spökhistoria, vet precis vad jag måste ta tag i efter föräldraledigheten Den är spretig som tusan, undrar vem som tog fram den egentligen… men jag har hittat mina guldkorn inom ramen för den som får duga hittills.
Liknande scenario för bumpo som har en fil kand i kulturvetenskap och lägger en massa timmar på att skriva ihop ett utkast till en ny kulturplan.
Chefen kommer med synpunkter och tycker att jag ska göra en sammanfattning i punktform för att det är enklare...
Spännande! Vad har du för planer?Vill gå till en frisör och fixa en helt ny frisyr. Pga läskigt(!) så vill jag verkligen ha en duktig frisör, och jag har noll koll på hur man hittar en riktigt duktig sådan, men nu har jag i alla fall hittat en i närheten med nästan uteslutande extrempositiva recensioner. Funderar därför på att gå dit imorgon och prata lite med dem, se vad det skulle kosta osv.