Vad gör vi? Del CLXXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Bjöd stallgänget på påskfika; slängde ihop en riktigt god citronkladdkaka och så vaniljglass, blev inte en smula kvar 😃😋. Efter det var vi några som tog oss ut och skrittade/promenerade en kortare sväng I den härliga kvällssolen 😍, skoj när man är ett gäng ute tillsammans 😊.
Klockan drog visst iväg- gör den ju ofta och gärna i stallet 😁 skönt med en sambo som inte gnäller över det- så efter sen middag tillsammans med älsklingen är det sovdags. Sambon har lagt sig och jag och våra två raringar (katter) ska också lägga oss nu 🥰.
 
Vill gå till en frisör och fixa en helt ny frisyr. Pga läskigt(!) så vill jag verkligen ha en duktig frisör, och jag har noll koll på hur man hittar en riktigt duktig sådan, men nu har jag i alla fall hittat en i närheten med nästan uteslutande extrempositiva recensioner. Funderar därför på att gå dit imorgon och prata lite med dem, se vad det skulle kosta osv.
 
Det är ingen hos oss som läser vår grafiska profil :arghh: Knappt jag heller ska jag vara ärlig för det är en riktig spökhistoria, vet precis vad jag måste ta tag i efter föräldraledigheten 😅 Den är spretig som tusan, undrar vem som tog fram den egentligen… men jag har hittat mina guldkorn inom ramen för den som får duga hittills.

Vi håller på att göra om vår hemsida... enligt de som ska uppdatera den är den nuvarande gjord av en apa och då är de snälla :p Jag slipper iaf huvudvärk, jag ska bara bidra med lite content :D
 
Vill gå till en frisör och fixa en helt ny frisyr. Pga läskigt(!) så vill jag verkligen ha en duktig frisör, och jag har noll koll på hur man hittar en riktigt duktig sådan, men nu har jag i alla fall hittat en i närheten med nästan uteslutande extrempositiva recensioner. Funderar därför på att gå dit imorgon och prata lite med dem, se vad det skulle kosta osv.
Spännande! Vad har du för planer?
 
Har otroligt svårt att skaka av mig dåliga drömmar.
Varit ute och joggat. Körde pyramiden 1 km och en bit med lite bättre tempo. Pust.
Fortfarande minusgrader på morgonen. Så trött på det nu.
Nu äntligen soffan och kaffet! Till Nyhetsmorgon.
D08AED69-2738-4293-813C-684A2BB13837.jpeg
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Det förekommer ju mycket bedrägerier i samhället nu för tiden. Personrån och småstölder har flyttat sig till Nät-, SMS- och...
2 3
Svar
47
· Visningar
2 806
Senast: Inte_Ung
·
Fritid Jag skulle vilja göra lite efterforskningar efter vissa saker i Krigsarkivet som finns i Riksarkivet i Täby. Jag har aldrig satt min fot...
2 3
Svar
51
· Visningar
2 141
Skola & Jobb Den här vintern har fått mig att undra om jag verkligen orkar fortsätta köra buss. Jag älskar det verkligen, det är mitt drömyrke sen...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
8 090
Senast: BernT
·
Relationer Hur gör man? Jag tog pension förra året och trivs bra, men då de flesta av mina vänner fortfarande jobbar så har jag för avsikt att...
Svar
3
· Visningar
778
Senast: astronaut
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CCIII
  • Tvättstugedrama
  • Redigera video

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden V
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp