Vad gör vi? Del CLXXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nu står kakan i ugnen... :)

Har skrivit lite både idag och igår och ligger nu på ca 36000 ord.... Jag har kommit på att de gånger jag verkligen skriver med bra flyt är när jag liksom "glider in" i fantasivärlden som jag skriver om. Nästan som att jag står bredvid karaktärerna och ser vad som händer, hur miljön ser ut, osv. Låter lite halvgalet? Säkerligen :D !
Låter som ett klockrent skapandeflow. 🙂
 
Min nya säng etc är upphämtade i Uppsala. Yay!

Men de grejerna kommer få ligga i köket till fredag eller så. Borde hinna måla ett lager idag men det behövs minst ett till.

En hylla, tre skruvar och en lampa ska ner. Behöver hjälp med det pga har inte rätt verktyg. Men den som hämtade grejerna i Uppsala (barnets pappa) har lovat att hjälpa till med det. Jag hoppas att han kommer ihåg det.
 
Lite kaosartad förmiddag blev ändå till en ok dag. Måste imorse att jag fått punktering. Pappa fick hämta mig och sen fick jag låna en kollegas bil för att hinna in till stan på läkarbesök till 9, sen tillbaka för att hålla arbetsintervju kl 10:30 😅 lite stressigt, men höll alla tider jag skulle 👍
Fick passat på att byta till sommardäck på alla hjulen när jag ändå skulle byta det punkterade däcket efter jobbet, så det är skönt att ha det gjort :)
 
Planerar att ta med mig alla kartonger och pappersförpackningar till återvinningen. Måste transportera dem via buss så inte helt lätt. Lite saker kvar att köpa inför påsken men ffa toa och hushållspapper.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Det förekommer ju mycket bedrägerier i samhället nu för tiden. Personrån och småstölder har flyttat sig till Nät-, SMS- och...
2 3
Svar
47
· Visningar
2 806
Senast: Inte_Ung
·
Fritid Jag skulle vilja göra lite efterforskningar efter vissa saker i Krigsarkivet som finns i Riksarkivet i Täby. Jag har aldrig satt min fot...
2 3
Svar
51
· Visningar
2 141
Skola & Jobb Den här vintern har fått mig att undra om jag verkligen orkar fortsätta köra buss. Jag älskar det verkligen, det är mitt drömyrke sen...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
8 090
Senast: BernT
·
Relationer Hur gör man? Jag tog pension förra året och trivs bra, men då de flesta av mina vänner fortfarande jobbar så har jag för avsikt att...
Svar
3
· Visningar
778
Senast: astronaut
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp