Vad gör vi? Del CLXXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Bra dag med golunch, skattepengar in, träffat mamma och pappa och nya avsnitt av Magnum P.I. (Som jag redan sett klart på tyvärr)
3A172A3E-479D-4351-BD59-852C9DE9EC86.jpeg
 
Hemma. Dricker te, äter choklad och försöker smälta dagen. Varit iväg och jobbat och måste säga att jag haft trevligare arbetsdagar helt klart. Dagens händelse tog luften ur alla närvarande tror jag. 🫤

Var tvungen och ringa exet på vägen hem bara för att prata lite så jag slapp vara "själv" under två timmars resan hem....
 
Jag är lite beroende av två avsnitt av en ”serie” om assisterat självmord. Det är en specifik låt och en sak personen säger som i kombination blir så himla starkt för mig. Har ingen aning om varför men det kvittar ju.
 
Sitter och går igenom 6099 media filer för att se vad jag ska rädda och inte. Hård disk krasch och jag har använt en data recovery program. Problemet är bara att den återskapar allt några gånger bak i tiden. Suck. Hård disken är på 1.35TB, alla filerna är på sammanlagt 2.35TB.
 
Fått ett utbrott på maken för att han vill skicka tillbaks en matta. Höll på att storma ut och ta en mils rask promenad tills jag kom på att jag inte kan gå. Så nu äter vi godis, skruvar upp taklampa och skrattar åt att vi kommer hålla på såhär hela vårt äktenskap.
 
Var inne på kontoret ikväll för att fixa två grejer som behövde iväg med posten. Så jag kan gott vara sjuk och jobba hemma imorgon också. Sen fem dagar ledigt!

Har fortfarande inte bestämt vad jag ska äta i påsk, funderar på att åka till Gränby och fråga ifall de flesta rätterna från buffén går att köpa direkt i delikatessdisken.

Glömt beställa tårta också. :( Hoppas jag hittat nån god på torsdag när det blir shopping (med alla andra misstänker jag).
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Det förekommer ju mycket bedrägerier i samhället nu för tiden. Personrån och småstölder har flyttat sig till Nät-, SMS- och...
2 3
Svar
47
· Visningar
2 806
Senast: Inte_Ung
·
Fritid Jag skulle vilja göra lite efterforskningar efter vissa saker i Krigsarkivet som finns i Riksarkivet i Täby. Jag har aldrig satt min fot...
2 3
Svar
51
· Visningar
2 141
Skola & Jobb Den här vintern har fått mig att undra om jag verkligen orkar fortsätta köra buss. Jag älskar det verkligen, det är mitt drömyrke sen...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
8 090
Senast: BernT
·
Relationer Hur gör man? Jag tog pension förra året och trivs bra, men då de flesta av mina vänner fortfarande jobbar så har jag för avsikt att...
Svar
3
· Visningar
778
Senast: astronaut
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp