Du är nog varken den första eller den sista som missar en bokad tid....Insåg nyss att jag missat min besiktningstid för bilen tidigare idag.
Boka ny tid på samma ställe och åka dit med skammen eller boka tid hos annan utförare?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du är nog varken den första eller den sista som missar en bokad tid....Insåg nyss att jag missat min besiktningstid för bilen tidigare idag.
Boka ny tid på samma ställe och åka dit med skammen eller boka tid hos annan utförare?
Det gjorde han, men bara för att kollegan skickade ut mig ur rummet när det började pysa ur öronen och gav chefen en utskällningÖverlevde hen?
Vi håller på att göra om vår hemsida... enligt de som ska uppdatera den är den nuvarande gjord av en apa och då är de snälla Jag slipper iaf huvudvärk, jag ska bara bidra med lite content
Min sambo får sådana hela tiden och jag blir nästan lite avundsjuk. Det är precis som att de har noll hopp om min själ och inte ens försökerSkönt att jag har fått ett handskrivet brev av någon som erbjuder mig bibelskola med svar på livets alla svåra frågor, som också är med i form av en punktlista i brevet. Vill jag finna mer information så "använd internet och gå in på.."
Tack Birgitta, jag ska använda internet
Jag tror att det brukar stå "Fam X" på våra, så de anser oss väl precis lika förtappade båda två....Min sambo får sådana hela tiden och jag blir nästan lite avundsjuk. Det är precis som att de har noll hopp om min själ och inte ens försöker
Ja, det var problemet ! Jag tackade honom GRUNDLIGT för att han kunde komma ut innan påsk . Han hade egentligen inte tid för oss... Väldigt trevlig och tillmötesgående firma !Rörmokaren är här. Han har identifierat en trasig backventil. Håller tummarna för att det är allt...
Läs monteringsanvisningen först gärna tre gångerMitt växthus är här! Det ligger typ tusen delar i garaget och bara väntar på mig.