Vad gör vi? Del CLXXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Laddat för att avsluta jobb tidigt idag. Så nu när klockan är kvart över åtta har jag handlagt ärenden åt staten i två timmar. Snart dags för dagens första skype. Bland dagens uppgifter ligger bland annat att skapa en utbildning, öka vår krisberedskap och ett ännu okänt antal muggar med kolsvart kaffe.
 
Det ligger ett träd och blockerar min gata :cautious:
Jag antar att ingen tänker flytta det åt mig så jag får väl ut och såga om jag ska ta mig till jobbet
Hade jag inte varit tvungen att handla kunde jag angivit att jag är förhindrad att ta mig ut och därför inte kan jobba ;)
 
Dags att äta någonting. Lite lättare frukost och sen något till lunch bör jag ju hinna innan jag börjar jobba kl. 13. Ska komma ihåg o ta med matlåda till jobbet sen också så jag har något till middagen sen.😅
 
Vi håller på att göra om vår hemsida... enligt de som ska uppdatera den är den nuvarande gjord av en apa och då är de snälla :p Jag slipper iaf huvudvärk, jag ska bara bidra med lite content :D

Vår ger mig huvudvärk också. Som tur är så är det en annan som arbetar med back-end så jag behöver bara göra det visuella och text och så fort något strular skriker jag på kollegan :D
 
Skönt att jag har fått ett handskrivet brev av någon som erbjuder mig bibelskola med svar på livets alla svåra frågor, som också är med i form av en punktlista i brevet. Vill jag finna mer information så "använd internet och gå in på.."

Tack Birgitta, jag ska använda internet :D
 
Skönt att jag har fått ett handskrivet brev av någon som erbjuder mig bibelskola med svar på livets alla svåra frågor, som också är med i form av en punktlista i brevet. Vill jag finna mer information så "använd internet och gå in på.."

Tack Birgitta, jag ska använda internet :D
Min sambo får sådana hela tiden och jag blir nästan lite avundsjuk. Det är precis som att de har noll hopp om min själ och inte ens försöker 😅
 
En surdeg avklarad. Tre kvar... :nailbiting:

Måste köpa nytt lakan också, rev sönder det jag använde inatt. Oklart vad det var för hemsk dröm (tror snarare att det är dålig kvalitet på lakanen som säljs numera), men jag har bara två uppsättningar, så inköp måste göras och jag måste bädda rent i sängen innan jag ska sova. Känner jag mig själv rätt kommer jag att bädda rent tio minuter innan sovdags. ;)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Det förekommer ju mycket bedrägerier i samhället nu för tiden. Personrån och småstölder har flyttat sig till Nät-, SMS- och...
2 3
Svar
47
· Visningar
2 806
Senast: Inte_Ung
·
Fritid Jag skulle vilja göra lite efterforskningar efter vissa saker i Krigsarkivet som finns i Riksarkivet i Täby. Jag har aldrig satt min fot...
2 3
Svar
51
· Visningar
2 141
Skola & Jobb Den här vintern har fått mig att undra om jag verkligen orkar fortsätta köra buss. Jag älskar det verkligen, det är mitt drömyrke sen...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
8 090
Senast: BernT
·
Relationer Hur gör man? Jag tog pension förra året och trivs bra, men då de flesta av mina vänner fortfarande jobbar så har jag för avsikt att...
Svar
3
· Visningar
778
Senast: astronaut
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden V
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp