athena_arabians
Trådstartare
Min stora fina häst råkade ut för en olycka i hagen i morse. Fanns inget att göra. Nu sitter jag här och tårarna sprutar.
Men så fruktansvärt! Jag beklagar förlusten
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Min stora fina häst råkade ut för en olycka i hagen i morse. Fanns inget att göra. Nu sitter jag här och tårarna sprutar.
Åh nej, vilken mardröm! Beklagar!Min stora fina häst råkade ut för en olycka i hagen i morse. Fanns inget att göra. Nu sitter jag här och tårarna sprutar.
Så hemskt! Vilken chock, jag beklagar så!Min stora fina häst råkade ut för en olycka i hagen i morse. Fanns inget att göra. Nu sitter jag här och tårarna sprutar.
tack! Det är mitt knä, VC remitterade till akuten. Nu är jag hemma igen o väntar på ny remiss till ortopeden.Men vad har hänt?! Ta hand om dig och bra att du kom iväg.
åh nej! beklagar förlustenMin stora fina häst råkade ut för en olycka i hagen i morse. Fanns inget att göra. Nu sitter jag här och tårarna sprutar.
Ja fy trängs med galna människor i storhelgstidOrkar jag åka och handla? Inte egentligen eftersom jag ruschat omkring nog för idag, meeeeeen jag misstänker att det är ohemula mängder människor som ska påskhandla i morgon och det känns faktiskt ännu drygare att trängas med den horden efter jobbet.
Således- dags att göra mig lite mänsklig och studsa iväg.
Jag beklagar verkligenMin stora fina häst råkade ut för en olycka i hagen i morse. Fanns inget att göra. Nu sitter jag här och tårarna sprutar.
Jag beklagar.Min stora fina häst råkade ut för en olycka i hagen i morse. Fanns inget att göra. Nu sitter jag här och tårarna sprutar.
Stackare... Men du borde kanske tipsa kommunen om matstället? För det verkar ju inte helt okej om du har lyckats få matförgiftning två gånger av att äta där....Rädd för att ha åkt på matförgiftning. Åt från en thaikiosk till lunch idag, fått matförgiftning en gång innan där.. Ätit därifrån många gånger efter det med och det har gått bra, men nu mår jag kasst och rädd att det hänt igen.
Riktigt rädd för att behöva vara hemma från jobbet imorgon, så hoppas på att det går över snabbt om det nu blir värre.
Sist var för flera år sedan, men får jag det nu igen så ska jag absolut ta reda på hur man gör för att tipsa.Stackare... Men du borde kanske tipsa kommunen om matstället? För det verkar ju inte helt okej om du har lyckats få matförgiftning två gånger av att äta där....
På Högskolan i Dalarna?Var inte så kallt i Falun som jag trodde.
En campusdag avklarad.
Trött I huvudet nu.
Känns konstigt att vara den som lyssnar.
Jag vill ju stå därframme jag
Men fyy, krya på dig och håller tummarna att det inte är covidMin njurläkare ringde.
När vi avhandlat det hon ville så berättade jag hur jag mår. Ett antal agar med feber och uselt mående. Hon kommenderade mig till vårdcentralen direkt imorgon bitti.
De ska ta covidtest. Har jag covid lägger de in mig på antivirusdropp Skit!!!