Vad gör vi? Del CLXXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Orkar jag åka och handla? Inte egentligen eftersom jag ruschat omkring nog för idag, meeeeeen jag misstänker att det är ohemula mängder människor som ska påskhandla i morgon :meh: och det känns faktiskt ännu drygare att trängas med den horden efter jobbet.

Således- dags att göra mig lite mänsklig och studsa iväg.
 
Rädd för att ha åkt på matförgiftning. Åt från en thaikiosk till lunch idag, fått matförgiftning en gång innan där.. Ätit därifrån många gånger efter det med och det har gått bra, men nu mår jag kasst och rädd att det hänt igen.
Riktigt rädd för att behöva vara hemma från jobbet imorgon, så hoppas på att det går över snabbt om det nu blir värre.
 
Rädd för att ha åkt på matförgiftning. Åt från en thaikiosk till lunch idag, fått matförgiftning en gång innan där.. Ätit därifrån många gånger efter det med och det har gått bra, men nu mår jag kasst och rädd att det hänt igen.
Riktigt rädd för att behöva vara hemma från jobbet imorgon, så hoppas på att det går över snabbt om det nu blir värre.
Stackare... :( Men du borde kanske tipsa kommunen om matstället? För det verkar ju inte helt okej om du har lyckats få matförgiftning två gånger av att äta där....
 
Stackare... :( Men du borde kanske tipsa kommunen om matstället? För det verkar ju inte helt okej om du har lyckats få matförgiftning två gånger av att äta där....
Sist var för flera år sedan, men får jag det nu igen så ska jag absolut ta reda på hur man gör för att tipsa.
Är ju vegansk mat också, så inga konstigheter som typ skaldjur. Men ja, verkar som man kan bli dålig av det med.
 
Stod i bygdegårdsköket och kände mig iakttagen.

Mama Mu undrade vad jag gjorde.
Själv undrar jag mest om hon tänkt sig bli ännu större innan hon nedkommer :)
1680716841465.png
 
Senast ändrad:
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Det förekommer ju mycket bedrägerier i samhället nu för tiden. Personrån och småstölder har flyttat sig till Nät-, SMS- och...
2 3
Svar
47
· Visningar
2 806
Senast: Inte_Ung
·
Fritid Jag skulle vilja göra lite efterforskningar efter vissa saker i Krigsarkivet som finns i Riksarkivet i Täby. Jag har aldrig satt min fot...
2 3
Svar
51
· Visningar
2 141
Skola & Jobb Den här vintern har fått mig att undra om jag verkligen orkar fortsätta köra buss. Jag älskar det verkligen, det är mitt drömyrke sen...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
8 089
Senast: BernT
·
Relationer Hur gör man? Jag tog pension förra året och trivs bra, men då de flesta av mina vänner fortfarande jobbar så har jag för avsikt att...
Svar
3
· Visningar
778
Senast: astronaut
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp