Vad gör vi? Del CLXXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Glömde mätaren i datorrummet när jag gick och la mig. Vaknade med 2.7 i bs. Släpade mig upp och fick i mig något sött - det är därför jag använder sorbet - trots att jag mådde illa. Det är kallt och grått och jag mår ick. Megara har den rätta inställningen. Hon kröp ned under duntäcket efter frukosten och somnade om.

Edit: Fattar inte hur jag lyckades missbedöma insulinet så grovt igår.
 
Jag är helt ledig idag. Funderar på att kliva upp och ge odjuren frukost alldeles strax, sedan är planen att färga håret, skola om chiliplantor och eventuellt gå förbi kiropraktorn här intill för att se om revbenen är på plats.

Samt promenera med sagda odjur förstås.
 
Låste mig o hundarna ute 🙃
Skulle hämta resten av nycklarna igår o då skulle väl taggen uppdaterats eller nått så den funka inte nu när vi skulle in i trappen. Har inte fått nån kod heller.
Och hade ingen telefon 😅

Efter 15 min såg en granne mig o kom o öppna som tur e 💗
 
Har ont så jag nästan kräks och borde väl egentligen inte vara på jobbet. Menmen.
Klarat av samtal till gamla veterinären :up:

Funderar på om jag ska försöka spendera dagen med lite städning av mina gamla grejer, slänga lite saker jag inte längre behöver osv. Svårt att koncentrera sig på smarta saker när man har ont.
 
Fruktansvärt seg idag. Jag misstänker att det är allt som hänt senaste tiden (året?) som börjar komma ikapp. Eftersom jag bestämt mig för att stanna kvar i stallet så finns det inte längre några beslut som snurrar omkring i huvudet och då kommer kraschen. Skulle egentligen in till kontoret, men jag kände mig sjuk i morse så höll mig hemma. Nu inväntar jag att klockan ska bli tolv så jag kan anmäla mig till sommarkurserna. :)
 
Jajjamän.
(lilla gumman är en favorit)
1680603725415.png
 
Anmäld till dressyrkursen. :) Hittade inte åt hoppkursen i portalen, så mailade att jag ville vara med där. Hoppas det funkar och att kurserna blir av.

Inser att det är dags för lunch men jag har inget hemma då jag tänkt äta ute med kollegor. Får kika djupt i skafferiet och se vad jag hittar.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Det förekommer ju mycket bedrägerier i samhället nu för tiden. Personrån och småstölder har flyttat sig till Nät-, SMS- och...
2 3
Svar
47
· Visningar
2 806
Senast: Inte_Ung
·
Fritid Jag skulle vilja göra lite efterforskningar efter vissa saker i Krigsarkivet som finns i Riksarkivet i Täby. Jag har aldrig satt min fot...
2 3
Svar
51
· Visningar
2 141
Skola & Jobb Den här vintern har fått mig att undra om jag verkligen orkar fortsätta köra buss. Jag älskar det verkligen, det är mitt drömyrke sen...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
8 090
Senast: BernT
·
Relationer Hur gör man? Jag tog pension förra året och trivs bra, men då de flesta av mina vänner fortfarande jobbar så har jag för avsikt att...
Svar
3
· Visningar
779
Senast: astronaut
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Senil häst?
  • Ridskoleryttare
  • Ordspråk

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp