Kollar på VC-hoppningen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
I know the feeling! Ibland berättar jag inte ens för min man om vissa godsaker jag får eller köper med mig från Sverige eftersom jag vill ha dem för mig själv
Precis riktigt vass kniv..Nej men knäcker den mot köksbänksskivan alt. vass kniv och hammare
Håller du på med renovering?
Du och jag. Började med ont i halsen igår på dagen. Sedan började näsan rinna. Hosta mm. dottern låg halva jullovet och nu hela påsklovet..Mår skit. Har förmodligen fått magsjuka.. varför blir jag alltid sjuk lagom till långledigt?
Min dag-kollega brukar alltid vara extremt tidig så han kommer säkert när som helst.
Hade gärna förberett kaffe men jag har ingen aning om hur många mått det ska vara. Jag har sagt till folk att de får göra en lathund och sätta upp
Samma här, så gött!Bara en jobbdag kvar, sedan 4 dagars ledighet
Yxa kan vara ett alternativKanske med fogsvansen.
Det blir jag alltid också. Tack och lov bara en förkylning denna gång. Samtidigt som det är tråkigt att vara sjuk när man är ledig tycker jag också att det är mindre stressigt. Jag får vara sjuk och vila i lugn och ro utan att behöva förlora pengar, att det behövs vik för mig, osv.... )Mår skit. Har förmodligen fått magsjuka.. varför blir jag alltid sjuk lagom till långledigt?