Vad gör vi? Del CLXXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Min dag-kollega brukar alltid vara extremt tidig så han kommer säkert när som helst.
Hade gärna förberett kaffe men jag har ingen aning om hur många mått det ska vara. Jag har sagt till folk att de får göra en lathund och sätta upp :p

Jag rekommenderar nedanstående läsning. Handbok för kaffekokning vid Försvarsmakten.

Där regleras alla detaljer, inklusive bemanning och lämplig fotvinkel för operatören (den som kokar själva kaffet). :)

http://www.fmb-se.se/wp-content/uploads/2014/12/Hkaffe.pdf
 
Mår skit. Har förmodligen fått magsjuka.. varför blir jag alltid sjuk lagom till långledigt?
Det blir jag alltid också. Tack och lov bara en förkylning denna gång. Samtidigt som det är tråkigt att vara sjuk när man är ledig tycker jag också att det är mindre stressigt. Jag får vara sjuk och vila i lugn och ro utan att behöva förlora pengar, att det behövs vik för mig, osv.... :))
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Det förekommer ju mycket bedrägerier i samhället nu för tiden. Personrån och småstölder har flyttat sig till Nät-, SMS- och...
2 3
Svar
47
· Visningar
2 806
Senast: Inte_Ung
·
Fritid Jag skulle vilja göra lite efterforskningar efter vissa saker i Krigsarkivet som finns i Riksarkivet i Täby. Jag har aldrig satt min fot...
2 3
Svar
51
· Visningar
2 140
Skola & Jobb Den här vintern har fått mig att undra om jag verkligen orkar fortsätta köra buss. Jag älskar det verkligen, det är mitt drömyrke sen...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
8 089
Senast: BernT
·
Relationer Hur gör man? Jag tog pension förra året och trivs bra, men då de flesta av mina vänner fortfarande jobbar så har jag för avsikt att...
Svar
3
· Visningar
778
Senast: astronaut
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Parfym
  • Huslån vilken bank?
  • Vad gör vi? Del CCIII

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp