Vad gör vi? Del CLXXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Äntligen fått tummern ur och beställt ny bil.

Nästa vinter blir det 4-hjulsdrift och dubbdäck. Inte lika "sportig" bil men eftersom jag har noll intresse egentligen för bilar så bryr jag mig inte. (även om det är fruktansvärt roligt att gasa till ibland :) )

Dags att börja leta efter uppkörning för utökat B så jag får dra transporten också
 
Håller tummarna för att det inte är covid :heart

Jag kanske missuppfattat nu, men har de sagt uttryckligen att du måste vara inlagd på sjukhuset för antivirusdropp (om det är covid)? Mamma hade ju covid över jul/nyår och fick vara hemma förutom att hon var tvungen att komma in varje dag kl 10 för antivirusdropp.
Men det förutsätter ju i så fall att du orkar ta dig dit varje dag för som jag förstått det har du lite längre till sjukhuset än vi har (vi har 2 km).

Hoppas i alla fall att det inte är covid och att du mår bättre snart 💚
Tack! Jag har inte fått nåt svar än så hoppas att det är negativt.
Låter ju strålande om man kan åka hem emellan!
Det var jag som tolkade det som inläggning eftersom läkaren sa "ta in dig för dropp". :o
 
Åh... min stackars lilla lgh. Blir så stökigt nu för tiden. Är nog för att jag mentalt lite redan hade flyttat... Jag älskar min lgh, men det är dags för hus. Har skruvat ner de flesta hyllorna osv, så trivs sämre. Får skruva upp dem igen!
Kan ju ta ett tag detta nu när vi inte fick huset vi bjöd på...
 
Äntligen fått tummern ur och beställt ny bil.

Nästa vinter blir det 4-hjulsdrift och dubbdäck. Inte lika "sportig" bil men eftersom jag har noll intresse egentligen för bilar så bryr jag mig inte. (även om det är fruktansvärt roligt att gasa till ibland :) )

Dags att börja leta efter uppkörning för utökat B så jag får dra transporten också
Vad blev det för bil
 
Hemma. Fick nästan en hjärtattack när jag tryckte på power knappen på datorn och inget hände. Kom sedan på att jag stängt av grenuttaget :angel:

Några klementiner fick tyvärr följa med hem. Men nu är det slut!!! Fick nästan en till hjärtattack när jag packade upp paketet från amazon och såg hur ynkliga upphängningskedjorna var. Men med tre stycken är det stabilt trots att lyktan väger en del.
 
:idea: Jag har ätit en hel del läkemedel som är beroendeframkallande och aldrig känt ens en tillstymmelse till beroende. Däremot blir jag beroende av saker som klementiner och körsbärstomater. Ja och sushi naturligtvis. Ett tag var jag beroende av wasabi som jag slickade direkt ur tuben.

- Hej, jag heter MJ och jag är klementinberoende :bag:
 
:idea: Jag har ätit en hel del läkemedel som är beroendeframkallande och aldrig känt ens en tillstymmelse till beroende. Däremot blir jag beroende av saker som klementiner och körsbärstomater. Ja och sushi naturligtvis. Ett tag var jag beroende av wasabi som jag slickade direkt ur tuben.

- Hej, jag heter MJ och jag är klementinberoende :bag:
Kom det från hon som käkar ipren o alvedon som karameller och inte kan låta bli fast Dr säger nej. :idea: :angel:
 
Kom det från hon som käkar ipren o alvedon som karameller och inte kan låta bli fast Dr säger nej. :idea: :angel:

Enligt enig vård så är de inte beroendeframkallande. Men eftersom i princip alla bråkade med mig om ipren och njurar, samt försämrade njurvärden och @tanten njurtransplantation har jag kört cold turkey på iprenen. Iofs ökat panadolen, men jaja levern får vi ta sedan. Ipren tar jag nu bara i undantag om jag har riktigt ont.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Det förekommer ju mycket bedrägerier i samhället nu för tiden. Personrån och småstölder har flyttat sig till Nät-, SMS- och...
2 3
Svar
47
· Visningar
2 806
Senast: Inte_Ung
·
Fritid Jag skulle vilja göra lite efterforskningar efter vissa saker i Krigsarkivet som finns i Riksarkivet i Täby. Jag har aldrig satt min fot...
2 3
Svar
51
· Visningar
2 140
Skola & Jobb Den här vintern har fått mig att undra om jag verkligen orkar fortsätta köra buss. Jag älskar det verkligen, det är mitt drömyrke sen...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
8 088
Senast: BernT
·
Relationer Hur gör man? Jag tog pension förra året och trivs bra, men då de flesta av mina vänner fortfarande jobbar så har jag för avsikt att...
Svar
3
· Visningar
778
Senast: astronaut
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp