Vad gör vi? Del CLXXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Väntar på att vi skall få recept utskrivet till dottern. Vi fick ett som byttes ut till en medicin som smakar så äckligt att hon nästan spyr när hon skall ta det...
Sköterskan blinkade med läkaren så han skrev ut nytt recept så får vi hoppas att den medicinen går att ta. Sambon hann hämta innan han åkte till jobbet. Jag har hunnit sova en stund...
 
Dagens stall avklarat. Red ett riktigt tuggummi till häst bort till den ljuvliga rundbanan. Där hästen enbart orkade skritta. Suck. Men blev iaf en galopp på grusvägen hem, ovant att stå i lätt sits, jag lär få träningsvärk imorgon…

Nu har jag gjort klart dagens uppgift (rensa pappershögar) och kan surfa tills det är dags att hämta ut reko. :)

Även bestämt mig för att handla påskmat imorgon, förhoppningsvis är det färre människor i farten.
 
Är ute på promenad efter att ha jobbat, hämtat paket och handlat snacks. Första gången som jag är helt själv en storhelg, så jag har många planer bland annat en vandring imorgon eller på lördag :D

Bjuder på utsikten i skrivande stund :love:
 

Bifogade filer

  • 20230406_170148.jpg
    20230406_170148.jpg
    305,1 KB · Visningar: 23
Jag behöver en ny och snällare träningsklocka. Den jag har är alldeles för hård. Rent av elak. Idag har jag skejtat 29,5 km i hyfsad fart. Kilometer efter kilometer uppför. Trots det säger min klocka att jag har varit inaktiv. 0 timmar återhämtningstid. :mad:
 
Frågade avkomman om ev handlingshjälp i helgen.

Fick svaret att jag borde veta hur OTRENDGT det är med covid nu

Min sämre hälft har nog också covid. Åtminstone baserat på sånt där hemma-test.
Till honom sa jag ungefär som din avkomma sa till dig :p Du får iaf krya på dig!

Han har, oss veterligen, inte haft det tidigare och jag har, oss veterligen, inte heller haft det tidigare. Jag planerar dock att inte få det den här gången heller :cool:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Det förekommer ju mycket bedrägerier i samhället nu för tiden. Personrån och småstölder har flyttat sig till Nät-, SMS- och...
2 3
Svar
47
· Visningar
2 806
Senast: Inte_Ung
·
Fritid Jag skulle vilja göra lite efterforskningar efter vissa saker i Krigsarkivet som finns i Riksarkivet i Täby. Jag har aldrig satt min fot...
2 3
Svar
51
· Visningar
2 140
Skola & Jobb Den här vintern har fått mig att undra om jag verkligen orkar fortsätta köra buss. Jag älskar det verkligen, det är mitt drömyrke sen...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
8 088
Senast: BernT
·
Relationer Hur gör man? Jag tog pension förra året och trivs bra, men då de flesta av mina vänner fortfarande jobbar så har jag för avsikt att...
Svar
3
· Visningar
778
Senast: astronaut
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp