Jag drejar generellt inte, men när jag drejar ser det inte riktigt ut så..@parellikusken är det så här du keramikar när du drejar?
https://www.facebook.com/reel/1895602794108408?s=yWDuG2&fs=e
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag drejar generellt inte, men när jag drejar ser det inte riktigt ut så..@parellikusken är det så här du keramikar när du drejar?
https://www.facebook.com/reel/1895602794108408?s=yWDuG2&fs=e
Jag har något vagt minne av att du inte drejar så ofta men jag kunde inte låta bli att tänka på dig när den dök upp. Han verkar ju ha skitkul iafJag drejar generellt inte, men när jag drejar ser det inte riktigt ut så..
Har lite samma problem. Har ett föremål värt ungefär 7-8 tusen i ett spel där jag är bannad i tio årKollat lite på sonens spel.
Son: "Tja, den här kniven är värd typ 5000."
Jag: Riktiga pengar? SÄLJ FÖR GUDS SKULL! (Ser sommargarderob till son, cykel till son osv..)
Son: "Går inte, jag är bannad".
Jag: *Gråter blod*.
Usch, ja. Vi fick några centimeter i natt.... Men med sol och flera plusgrader smälter det bort snabbt nu - tack och lov!Känner mig vääääldigt trött på mer snö så här är det utanför fönstret..Snöar stora snöflingor.
Visa bifogad fil 116074
Hur tjock längd är det frågan om? Mvh hon som ofta delar frysta saker....Yxa kan vara ett alternativ
Håller tummarna för att det inte är covidMin njurläkare ringde.
När vi avhandlat det hon ville så berättade jag hur jag mår. Ett antal agar med feber och uselt mående. Hon kommenderade mig till vårdcentralen direkt imorgon bitti.
De ska ta covidtest. Har jag covid lägger de in mig på antivirusdropp Skit!!!
Jag hade fått dåligt hjärta av sånt här och börjat samla frimärken istället..Har lite samma problem. Har ett föremål värt ungefär 7-8 tusen i ett spel där jag är bannad i tio år
Sugigt nog kommer den förmodligen inte vara värd så mycket om tio år, eller så finns inte spelet kvar då.