Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja ääääntligen!Det är SOLSKEN ute!!! Och i morse var det dimma, som jag också älskar!
Sååå, nu har jag och hundarna varit ute i skogen i nästan tre timmar Det gick inte att låta bli. Nu blir det lite vila hemma innan det är dags att gå till jobbet. Räknar med att vara hyfsat trött ikväll.
Var det en kommunalare?När jag sommarjobbade som vaktmästare/trädgårdsskötare för hundra år sedan hade jag en skön gammal gubbe som chef. Han förklarade de saker vi skulle göra under de 2 månader vi skulle jobba. Sen fick vi skäll om vi jobbade för fort
Han tipsade oss om alla möjliga sätt att jobba utan att det skulle gå fort. Gå ett varv runt gårdarna efter varje meter rabatt vi rensat, gå och köpa glass på macken 3km bort mellan att vi ställt in redskap och skulle gå till kontoret osv.
Nämen, jag har, förutom mina egna två jag har och haft, ridit 11 och alla är och har de varit olika- det är inte minst det roliga med fjordhästrasen .Nu bor du säkert sju svåra år bort men jag hade lätt nappat på medrytteriet.
Har dessutom aldrig fått förmånen att rida eller ens klappa en fjording
Kan man odla tomater i en häst? Nej, det kan man inte. Klart du ska ha ett växthus!Skickade ett sms till min man "Får jag köpa ett växthus?"
Fick "Räcker det inte med en häst? " till svar
Öööhm nä..?
Det är SÅ FINT och varmt! Och SOL! Helt hopplöst såna här dagar, varken jag eller hundarna vill vara inomhus. Hade det varit möjligt så skulle vi ha vandrat från soluppgång till solnedgång.Ja ääääntligen!
Nu bor du säkert sju svåra år bort men jag hade lätt nappat på medrytteriet.
Har dessutom aldrig fått förmånen att rida eller ens klappa en fjording
Tror att jag har t.o.m gjort det två gånger, inte illa för en som inte ridit på typ 25 år - så jag ligger på framkant någonstans inom ridningen före @Hoarfrost
Det räknas väl som en viktig del inom ridningen va? Rida fjordhäst va? Eller hur @Habina ? @Fjordfrälst ?
Skickade ett sms till min man "Får jag köpa ett växthus?"
Fick "Räcker det inte med en häst? " till svar
Öööhm nä..?
Är det nya kontakter i lägenheten? EU har infört en ny standard på taklampors elkontakter. Fast det kanske går att byta ut.
Självklart, fjordhäst ska man ha ridit .Tror att jag har t.o.m gjort det två gånger, inte illa för en som inte ridit på typ 25 år - så jag ligger på framkant någonstans inom ridningen före @Hoarfrost
Det räknas väl som en viktig del inom ridningen va? Rida fjordhäst va? Eller hur @Habina ? @Fjordfrälst ?
Men vänta var inte häst en fruktKan man odla tomater i en häst? Nej, det kan man inte. Klart du ska ha ett växthus!
Råkade se dessa av en slump!
Vill ha! Men behöver verkligen inga höga stövlar. Köpte ett par nyligen fast svarta.
Men åh kanske behöver jag dessa också?!
Visa bifogad fil 114863
Ridskolan har en fjording/islänning och en äkta fjording. När äktingen köptes in visade det efter ett tag att det varken fripassagerare med. Hon har en åring som är någon annan stans just nu...Givetvis är det det allra viktigaste inom ridningen att ha suttit på en fjordhäst. Det tyder på hög kunskap om hästar.
KÖP! Behövs lite färg nuRåkade se dessa av en slump!
Vill ha! Men behöver verkligen inga höga stövlar. Köpte ett par nyligen fast svarta.
Men åh kanske behöver jag dessa också?!
Visa bifogad fil 114863
Du har långt kvar!Haha wtf dags för mig att jobba hårdare alltså
Ska man dra det steg längre så kan även hästen vara mat...Kinkigt av honom! Växthuset kan ju faktiskt hjälpa till att producera mat!