Har ätit frukost. Typ. Yoghurt. Brukar äta det till frukost men den var slut i morse så var och köpte efter lunch. Så nu har jag ätit frukost.
Får äta middag i morgon vid lunch.
Jag är för trött för att förstå detta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har ätit frukost. Typ. Yoghurt. Brukar äta det till frukost men den var slut i morse så var och köpte efter lunch. Så nu har jag ätit frukost.
Får äta middag i morgon vid lunch.
Målar. Är osäker på om det syns vad det ska föreställa
Visa bifogad fil 114883
Men äntligen ljusare eftermiddagarJa i några dagar. Söndag är det mörkt igen....
Solen går ner en bit efter 18 redan nu och att tappa ljuset på morgonen, när det äntligen återkommit är bara drygt.Men äntligen ljusare eftermiddagar
Men reflexjacka på och då är det vinterjacka som gäller.......Men äntligen ljusare eftermiddagar
Plus går man upp tidigt blir det ännu tidigare mvh lider av sommartiden alltid fram till vintertid...Solen går ner en bit efter 18 redan nu och att tappa ljuset på morgonen, när det äntligen återkommit är bara drygt.
Tidsomställningen påverkar inte mig öht, men att mista solljuset under tidiga senvintermornar bara för att "vinna" en timme, när det redan nu i mars är ljust till efter 18 är idiotiskt.Plus går man upp tidigt blir det ännu tidigare mvh lider av sommartiden alltid fram till vintertid...
Jag skulle kunna ha det tvärtom, när vi ställer om till vintertid skulle vi kunna ställa en timme åt andra hållet, så vi får extra ljust på kvällenTidsomställningen påverkar inte mig öht, men att mista solljuset under tidiga senvintermornar bara för att "vinna" en timme, när det redan nu i mars är ljust till efter 18 är idiotiskt.
Riktigt söt, himla finHon är klar! Inte helt perfekt, men himla söt! Jag är nöjd.
Visa bifogad fil 114896
Mönster: Sea Dragon av Megan Lapp, Crafty Intentions.
Älskar denHon är klar! Inte helt perfekt, men himla söt! Jag är nöjd.
Visa bifogad fil 114896
Så söt.Hon är klar! Inte helt perfekt, men himla söt! Jag är nöjd.
Visa bifogad fil 114896
Tack!Så söt.
Kanske ska införskaffa mönstret och göra en egen.
Spännande att man kan kombinera olika. Ska titta där vid tillfälle. Har en bok med mönster för olika amaguris. Jag har inte gjort så många mönster ut den än. Men blev sugen att göra fler nu när jag såg din.Tack!
Hon har supermånga häftiga mönster, och dessutom kan många mönster kombineras med varandra för variation. Jag rekommenderar varmt att kika in hennes hemsida om du gillar att virka. #notsponsored