@FengurLaugar fråga honom var man ska annars göra av med gödslet som kommer från hästen!? Du måste ju odla tomater dåKan man odla tomater i en häst? Nej, det kan man inte. Klart du ska ha ett växthus!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@FengurLaugar fråga honom var man ska annars göra av med gödslet som kommer från hästen!? Du måste ju odla tomater dåKan man odla tomater i en häst? Nej, det kan man inte. Klart du ska ha ett växthus!
Och skönt är det. Jag har väntat länge på det.Nu har i alla fall den stora gemensamma växtbelysningen segat sig över horisonten när man kliver upp.
Givetvis är det det allra viktigaste inom ridningen att ha suttit på en fjordhäst. Det tyder på hög kunskap om hästar.
Känner mig som värsta proffset nuSjälvklart, fjordhäst ska man ha ridit .
När jag sommarjobbade som vaktmästare/trädgårdsskötare för hundra år sedan hade jag en skön gammal gubbe som chef. Han förklarade de saker vi skulle göra under de 2 månader vi skulle jobba. Sen fick vi skäll om vi jobbade för fort
Han tipsade oss om alla möjliga sätt att jobba utan att det skulle gå fort. Gå ett varv runt gårdarna efter varje meter rabatt vi rensat, gå och köpa glass på macken 3km bort mellan att vi ställt in redskap och skulle gå till kontoret osv.
Det var väl jättelänge sen som du köpte hästen.
Aaaages! Borde vara fritt fram nuJa det är ju hela 2 veckor sen nu
Kan man odla tomater i en häst? Nej, det kan man inte. Klart du ska ha ett växthus!
… och tomater är bär
Och choklad är en grönsak… och tomater är bär
Min favorit
Den där vill ju bo i en damm