Sitter och äter fil med flingor efter morgonbestyren.
Fint väder ute. Såg mammaälg och barn precis utanför stohagen
Fint väder ute. Såg mammaälg och barn precis utanför stohagen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men vilken idiot på ren svenska!
Exakt detta hände mig för massor av år sedan. Jag satt på en unghäst. Tror ni jag fick mig en resa eller??! Jävlar vad arg jag var när vi kom fram. Sista ridturen tillsammans med den människan kan jag säga.
Det finns nog isåfall ett antal här som skulle kunna tänka sig rida en fin fjordingJa, det var min tanke, tänk om det inte var trygga hästen jag satt på, utan unghästen (nu är hon förvisso bara ett år, men om några år ska hon ju börja ridas). Fy sjutton... Jag hoppas verkligen att hästen är pigg och frisk när unghästen ska ridas in, så jag kan ha en medryttare som rider hästen och inte behöva vara beroende av andras sällskap.
Nu bor du säkert sju svåra år bort men jag hade lätt nappat på medrytteriet.Ja, det var min tanke, tänk om det inte var trygga hästen jag satt på, utan unghästen (nu är hon förvisso bara ett år, men om några år ska hon ju börja ridas). Fy sjutton... Jag hoppas verkligen att hästen är pigg och frisk när unghästen ska ridas in, så jag kan ha en medryttare som rider hästen och inte behöva vara beroende av andras sällskap.
Det har jag! På någon barnridning för cirka tusen år sedan, nu blev du avundsjuk vaNu bor du säkert sju svåra år bort men jag hade lätt nappat på medrytteriet.
Har dessutom aldrig fått förmånen att rida eller ens klappa en fjording
Tror att jag har t.o.m gjort det två gånger, inte illa för en som inte ridit på typ 25 år - så jag ligger på framkant någonstans inom ridningen före @HoarfrostDet har jag! På någon barnridning för cirka tusen år sedan, nu blev du avundsjuk va
När jag sommarjobbade som vaktmästare/trädgårdsskötare för hundra år sedan hade jag en skön gammal gubbe som chef. Han förklarade de saker vi skulle göra under de 2 månader vi skulle jobba. Sen fick vi skäll om vi jobbade för fortHar haft samtal med min hjälp från AF och hon sa (halvt skämtsamt) att jag inte skulle skynda mig med arbetsuppgifterna, ska inte göra slut på dem så snabbt - därav jag kollar på buke
Skämt åsido så skulle hon prata med chefen i eftermiddag så får vi se efteråt om min praktik får fortsätta ... annars avbryts den omedelbart
Haha wtf dags för mig att jobba hårdare alltsåTror att jag har t.o.m gjort det två gånger, inte illa för en som inte ridit på typ 25 år - så jag ligger på framkant någonstans inom ridningen före @Hoarfrost
Det räknas väl som en viktig del inom ridningen va? Rida fjordhäst va? Eller hur @Habina ? @Fjordfrälst ?
Är det nya kontakter i lägenheten? EU har infört en ny standard på taklampors elkontakter. Fast det kanske går att byta ut.Idag efter jobbet ska jag äntligen till Ikea och köpa taklampor. Har bott i lägenheten i snart fem månader.
Kinkigt av honom! Växthuset kan ju faktiskt hjälpa till att producera mat!Skickade ett sms till min man "Får jag köpa ett växthus?"
Fick "Räcker det inte med en häst? " till svar
Öööhm nä..?
Kinkigt av honom! Växthuset kan ju faktiskt hjälpa till att producera mat!