Jag inser att är det nånstans man skall bryta sig in är det antingen i @LadyCovergirl hem eller jobb.....Du hittar mig i ert fikarum!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag inser att är det nånstans man skall bryta sig in är det antingen i @LadyCovergirl hem eller jobb.....Du hittar mig i ert fikarum!
Lite komiskt att bryta sig in på hennes jobb Särskilt som man kanske hamnar där om man försöker bryta sig in nån annan stans! Fast fikarummet blir man väl inte insläppt i då förstås. Ställer in mina planer.Jag inser att är det nånstans man skall bryta sig in är det antingen i @LadyCovergirl hem eller jobb.....
Gör du det förstnämnda så hamnar du i det andra, Win-WinJag inser att är det nånstans man skall bryta sig in är det antingen i @LadyCovergirl hem eller jobb.....
Jag använder aldrig champinjoner så jag ser inte problemet men jag kan förstå att det är träligt för din del =/.Jo, men jag använder svamp mest som utfyllnad, så då kan jag lika gärna använda svampen i det recept där det gör mest skillnad sas.
Men usch! Sådär beter man sig bara inteJaha, vet inte om jag ska skratta eller gråta. Bestämde tid med en i stallet och red ut ihop. Förvarnade innan att hästen är under igångsättning så vi behöver ta det lugnt. Fick trava ikapp nästan hela tiden och till sist är min stackars häst så trött så jag struntar i att vi kommer på efterkälke. Sen när vi har en dryg km hem förklarar ryttaren att hon alltid galopperar på kantzonen hem. Jag säger att det orkar inte min häst. Får till svar ”okej, då ses vi i stallet” och sen sticker hästen i 190 knyck…
Tack och lov att jag har tränat min häst för att vara själv oavsett vad andra gör. Vi skrittade hem lugnt, det var lerigt och blött hela vägen, så inget jag skulle vilja galoppera i även om hon orkade (hon blev trött av att skritta för det var så tungt underlag).
Men själva rundan var trevlig iaf. Försöker tänka positivt. Försöker…
Väldigt vacker tavlaHelt slut.
Intensiv men härlig helg. Hade finbesök av @Tranan i lördagsvilket vartvriktigt roligt
Nu har jag hennes fantastiska tavla också
Visa bifogad fil 114779
Jo det var ju just det... nä fikat kommer man nog inte åt....Lite komiskt att bryta sig in på hennes jobb Särskilt som man kanske hamnar där om man försöker bryta sig in nån annan stans! Fast fikarummet blir man väl inte insläppt i då förstås. Ställer in mina planer.
Men fy!! Sådär gör man inte!Jaha, vet inte om jag ska skratta eller gråta. Bestämde tid med en i stallet och red ut ihop. Förvarnade innan att hästen är under igångsättning så vi behöver ta det lugnt. Fick trava ikapp nästan hela tiden och till sist är min stackars häst så trött så jag struntar i att vi kommer på efterkälke. Sen när vi har en dryg km hem förklarar ryttaren att hon alltid galopperar på kantzonen hem. Jag säger att det orkar inte min häst. Får till svar ”okej, då ses vi i stallet” och sen sticker hästen i 190 knyck…
Tack och lov att jag har tränat min häst för att vara själv oavsett vad andra gör. Vi skrittade hem lugnt, det var lerigt och blött hela vägen, så inget jag skulle vilja galoppera i även om hon orkade (hon blev trött av att skritta för det var så tungt underlag).
Men själva rundan var trevlig iaf. Försöker tänka positivt. Försöker…
Mest i fikarummet! Jag har en plan..Jag inser att är det nånstans man skall bryta sig in är det antingen i @LadyCovergirl hem eller jobb.....
Dina kollegor gillar dig va?
@LadyCovergirl Måste kännas lite märkligt att du uppenbarligen bidrar till att skapa kriminalitet på din fritid? Och med hjälp av paj dessutom!
Riskerar du det? Med tanke på vad regeringen har löooooöooooooovat Sveriges befolkning????Haha, det är ju ett sätt att inte riskera arbetslöshet
Jag kanske kan leva med randiga fönster en stundDet jag kommer servera på jobbet är imorgon banankolapaj och på onsdag en banoffee pie-kladdkaka bestående av kladdkaka, grädde, dulce de leche och banan
Work in progress. Stjärt- och ryggfenor kvar, sedan hoppas jag att den känns klar.
Visa bifogad fil 114846