Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Blev kyckling här med idag, fast med nudlar, wokgrönsaker och currysåsHar stoppat in kycklingben i ugnen
Det är förjävligt Är man sjuk har man ju nog ändå att tänka på, utan att behöva oroa sig för pengar ocksåDenna brg- och dalbana till liv.
Talade med FK om min sjukersättning som bara väntar på läkarens intyg.
Handläggare i kundservice sa att sjukersätting är 10-15% lägre än sjukpenning. Om man söker bostadstillägg så kanske det kan komma upp i sjukpenningens nivå.
Jag deppar ihop. Ännu fattigare....
Fast man friskskriver väl sig dagen innan man kommer tillbaka efter sjukdom? Man kan ju inte hålla på att ringa varje dag.Är så irriterad på min närmaste kollega. Hon var sjuk förra veckan, idag hörde hon inte av sig alls så utgick från att hon var sämre. Såg framför mig att jag skulle bli själv hela veckan. Stressade halvt ihjäl mig idag med allt som skulle göras. Har fortfarande magknip…
Så hör hon av sig ikväll för en stund sedan att nu mår hon bättre och ska komma imorgon! Ja, det är väl bra för all del. Men! Hade jag vetat det hade jag ju kunnat planera helt annorlunda idag istället för att försöka göra allt på en gång
Jag tänker att man hör av sig igen efter en helg Hon skriver så mycket annars så tyckte det var märkligt bara.Fast man friskskriver väl sig dagen innan man kommer tillbaka efter sjukdom? Man kan ju inte hålla på att ringa varje dag.