Slutar snart och åker ut till stallet.
Fattar inte hur jag kan vara så trött.
Fattar inte hur jag kan vara så trött.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det mesta är farligt faktiskt... skall jag ändå dö gör jag gärna med att äta gott...Cancerframkallande. Rekommenderas runt 200 g/månad och jag äter lätt det i veckan. Så jag får modifiera mina recept.
Det mesta är farligt faktiskt... skall jag ändå dö gör jag gärna med att äta gott...
Jodå, på kvällen går utmärkt! Enda gången det är lite jobbigt är om man svettas kraftigt efteråt. Då bränner det
Kan du inte ha lite tjockare tights på dig under?Min "nya" klänning från sellpy kom precis. Är lite kluven då den slutar strax ovanför knäna och jag känner mig liksom naken och "för sexig" eller vad jag ska säga. Försöker bestämma mig för om den är för kort. Klart man inte kommer se nåt om jag böjer mig fram, för jag kommer att ha strumpbyxor på mig också, men ändå. Lätt ångest (eller så är jag bara ovan). Den är i kashmir så helt ljuvlig varm och perfekt på vinter (så jag hinner vänja mig).
Eller så borde jag skicka tillbaka den. Svårt val.
Du gör det du är redo för och känner dig bekväm medMin "nya" klänning från sellpy kom precis. Är lite kluven då den slutar strax ovanför knäna och jag känner mig liksom naken och "för sexig" eller vad jag ska säga. Försöker bestämma mig för om den är för kort. Klart man inte kommer se nåt om jag böjer mig fram, för jag kommer att ha strumpbyxor på mig också, men ändå. Lätt ångest (eller så är jag bara ovan). Den är i kashmir så helt ljuvlig varm och perfekt på vinter (så jag hinner vänja mig).
Eller så borde jag skicka tillbaka den. Svårt val.
Kan du inte ha lite tjockare tights på dig under?
Jag brukar ha snygga träningstights på mig när jag har lite kortare klänningar för att känna mig bekväm.
Du gör det du är redo för och känner dig bekväm med
Tack, men det är bara de råd jag får. Det är inte lätt att korsa sina egna gränser. Rubicon kan vara djupt och bred.Du är så klok! Ett litet steg i taget, jag kan såklart ha klänningen hemma när jag fryser tills vidare.