Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haha ja sant, ska tänka på detMen skriv det då!
Jag har ingen koll på sortiment av liniment. Har ett par hemma och inget av dem heter Linnex. Och trapsen???
Skriv gärna så att även icke insatta i gym och träningsvärlden begriper. Det blir lätt ett irritationsmoment annars. Orka googla....
Jag trodde linnex var allmänt känt som världens bästa linimentMen skriv det då!
Jag har ingen koll på sortiment av liniment. Har ett par hemma och inget av dem heter Linnex. Och trapsen???
Skriv gärna så att även icke insatta i gym och träningsvärlden begriper. Det blir lätt ett irritationsmoment annars. Orka googla....
Efter allt fågelprat trodde min hjärna först att sandsopare var någon slags fågel....Såg precis en sandsopare!! Nu försvinner sanden från vägarna
Vad blir det för operation?Fifan var ont i benet jag har! Tog en liten promenad på typ tio minuter och nu värker det som tusan i vaden.. Kan jag inte få den där operationstiden snart?
Kroniskt kompartmentsyndrom. De ska öppna upp muskelhinnorna så ska det förhoppningsvis inte göra ont mer.Vad blir det för operation?
Haha jag bad sambon stryka på linnex på axlarna men när han började med andra varvet så sa jag stopp. -sluta larva dig fick jag till svar. Han skulle testa på sig själv efter andra varvet så sa jag att han kunde lugna sig... det tog en kvart så förstod han varför...Jag trodde linnex var allmänt känt som världens bästa liniment
Okej, vad bra att du fick en diagnos i alla fallKroniskt kompartmentsyndrom. De ska öppna upp muskelhinnorna så ska det förhoppningsvis inte göra ont mer.
Haha, vi har roat oss kungligt med automaten här. Kom en till som hade samma problem som jag. Sen slutade det med att även den fick lite extra..Men nu är den nog helkass .Har lämnat @Cattis_E på UDS, matat katten, tankat bilen och sitter nu hemma och äter lunch själv.
Tycker inte att det är jättekonstigt dock? Numera använder jag ofta punkt istället i diverse applikationer...Sitter och rättar fel i en databas. Vissa skriver 2,5 mm som 2.5 mm. Jag gick i skola för detta! Vi bor inte i Nordamerika! Så komma är komma. Nä jag är inte sur över detta men jobbigt att håll ordning i databasen