Hoppla. Sov när förskolan smsa om jobb? Magsjukan är icke väck där än (såklart) men jag mår bra så bara köra
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Eller hur, inte så ljus prognos här heller och jag är med rätt less: tyckte lixom att jo men nu börjar hagen bli bättre, efter regnet i lördags vart den ju betydligt sämre igen. Ingen katastrofhage på något vis alls men så trist att det är klafsigt med lera precis under.. Och ja utekattens tassar torkas när hon kommer in, under hennes värdighet såklart . Känns som hela vinterns nederbörd kommer nu som borde ha varit snö....Kollar väderleksprognosen. Enligt klart.se så brukar det vara 11 dagar med regn under mars. Menar de dagar eller dygn? För alltså... Det känns som om jag flyttat till en regnskog utan jättemycket skog. Det regnar hela. jävla. tiden. Varje dag, åtminstone någon timme här och där, eller lite men från morgon till kväll. Ordentligt med solsken var det väl för mer än en vecka sedan som jag minns det och enligt väderleksprognosen ska det regna (eller snöa!) någonting varje dag fram t.o.m. nästa måndag. Vi regnar bort! Och jag är SÅ trött på grå himmel, blött överallt och att hundarna + mina skor drar in smuts. (Vid den här tiden på året så förstår jag inte hur någon kan stå ut med att ha långhårig hund, eller utekatt )
Vi såg en trana i helgen som var ute och flög...Jag tyckte jag hörde en trana igår det var kanske inte inbillning då
Kollar väderleksprognosen. Enligt klart.se så brukar det vara 11 dagar med regn under mars. Menar de dagar eller dygn? För alltså... Det känns som om jag flyttat till en regnskog utan jättemycket skog. Det regnar hela. jävla. tiden. Varje dag, åtminstone någon timme här och där, eller lite men från morgon till kväll. Ordentligt med solsken var det väl för mer än en vecka sedan som jag minns det och enligt väderleksprognosen ska det regna (eller snöa!) någonting varje dag fram t.o.m. nästa måndag. Vi regnar bort! Och jag är SÅ trött på grå himmel, blött överallt och att hundarna + mina skor drar in smuts. (Vid den här tiden på året så förstår jag inte hur någon kan stå ut med att ha långhårig hund, eller utekatt )
linnex på trapsen ???Sitter på jobbet (hemma i vardagsrummet förvisso), med linnex på trapsen och petar på min hjärna som vill insistera att jag ska till gymmet idag. Nej. Efter 6 aktiva dagar, träning/ridning/20 000 steg om dagen förra veckan, så är det JÄTTErimligt med vilodag. Lugn nu
världens bästa liniment uppepå axlarna, alltsålinnex på trapsen ???
Men skriv det då!världens bästa liniment uppepå axlarna, alltså
Är så stel
Men skriv det då!
Jag har ingen koll på sortiment av liniment. Har ett par hemma och inget av dem heter Linnex. Och trapsen???
Skriv gärna så att även icke insatta i gym och träningsvärlden begriper. Det blir lätt ett irritationsmoment annars. Orka googla....