Kenabsemlor, läste jag. Och tänkte....nä...Är orimligt trött med tanke på allt sovande i helgen. Barnet äter kebabstrimlor efter att ha duschat efter gympan. Sen blir det sängen!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kenabsemlor, läste jag. Och tänkte....nä...Är orimligt trött med tanke på allt sovande i helgen. Barnet äter kebabstrimlor efter att ha duschat efter gympan. Sen blir det sängen!!
Är helt säker på att jag har vägarna förbi, vilken tid o dag äter ni det?Jag har gjort korv stroganoff, knäckig bananpaj, banankolapaj och banan- och chokladpaj. Förhoppningsvis är allt gott!
Ikväll ska jag göra het kycklinggryta i kokosmjölk och mango chutney samt en banoffee pie-kladdkaka.
Köpte en hel låda bananer med "kort datum" så jag bakar mig igenom lådan
Några bananer har dock gått till smoothies
Ska vi samåka?Är helt säker på att jag har vägarna förbi, vilken tid o dag äter ni det?
Är helt säker på att jag har vägarna förbi, vilken tid o dag äter ni det?
Sä respektlöst!Jaha, vet inte om jag ska skratta eller gråta. Bestämde tid med en i stallet och red ut ihop. Förvarnade innan att hästen är under igångsättning så vi behöver ta det lugnt. Fick trava ikapp nästan hela tiden och till sist är min stackars häst så trött så jag struntar i att vi kommer på efterkälke. Sen när vi har en dryg km hem förklarar ryttaren att hon alltid galopperar på kantzonen hem. Jag säger att det orkar inte min häst. Får till svar ”okej, då ses vi i stallet” och sen sticker hästen i 190 knyck…
Tack och lov att jag har tränat min häst för att vara själv oavsett vad andra gör. Vi skrittade hem lugnt, det var lerigt och blött hela vägen, så inget jag skulle vilja galoppera i även om hon orkade (hon blev trött av att skritta för det var så tungt underlag).
Men själva rundan var trevlig iaf. Försöker tänka positivt. Försöker…
Jaha, vet inte om jag ska skratta eller gråta. Bestämde tid med en i stallet och red ut ihop. Förvarnade innan att hästen är under igångsättning så vi behöver ta det lugnt. Fick trava ikapp nästan hela tiden och till sist är min stackars häst så trött så jag struntar i att vi kommer på efterkälke. Sen när vi har en dryg km hem förklarar ryttaren att hon alltid galopperar på kantzonen hem. Jag säger att det orkar inte min häst. Får till svar ”okej, då ses vi i stallet” och sen sticker hästen i 190 knyck…
Tack och lov att jag har tränat min häst för att vara själv oavsett vad andra gör. Vi skrittade hem lugnt, det var lerigt och blött hela vägen, så inget jag skulle vilja galoppera i även om hon orkade (hon blev trött av att skritta för det var så tungt underlag).
Men själva rundan var trevlig iaf. Försöker tänka positivt. Försöker…
Sä respektlöst!
Jag väljer noga vilka jag ger mig ut med, och kommunikation och respekt är a och o. Fungerar inte det är jag hellre ute själv.
Jag hade pratat med hen om det om jag skulle rida med henne igen.
Tror jag skippar just det besöket, gillar inte randiga fönster.Haha, det kommer nog serveras fika på jobbet imorgon och onsdag. Dit hoppas jag dock att du inte kommer
Sen lär jag och unga fröken fika på kvällarna resten av den här veckan
Jag hade kanske kunnat tänka mig det. Vilka smaker var det nu igen, @LadyCovergirl ?Tror jag skippar just det besöket, gillar inte randiga fönster.
”Join the dark side, we have cookies ”Jag hade kanske kunnat tänka mig det. Vilka smaker var det nu igen, @LadyCovergirl ?
”Wait for me!””Join the dark side, we have cookies ”
- Chocolate chip?”Join the dark side, we have cookies ”
Förstå besvikelsen om den onda sidan bara skulle bjuda på finska pinnar, som en del av det mästerligt onda.”Join the dark side, we have cookies ”
Jag hade kanske kunnat tänka mig det. Vilka smaker var det nu igen, @LadyCovergirl ?
Förstå besvikelsen om den onda sidan bara skulle bjuda på finska pinnar, som en del av det mästerligt onda.
Dina kollegor gillar dig va?Det jag kommer servera på jobbet är imorgon banankolapaj och på onsdag en banoffee pie-kladdkaka bestående av kladdkaka, grädde, dulce de leche och banan
Du hittar mig i ert fikarum!Det jag kommer servera på jobbet är imorgon banankolapaj och på onsdag en banoffee pie-kladdkaka bestående av kladdkaka, grädde, dulce de leche och banan