Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Sicket jävla sätt rent ut sagt. Den hade jag aldrig ridit med igen.Jaha, vet inte om jag ska skratta eller gråta. Bestämde tid med en i stallet och red ut ihop. Förvarnade innan att hästen är under igångsättning så vi behöver ta det lugnt. Fick trava ikapp nästan hela tiden och till sist är min stackars häst så trött så jag struntar i att vi kommer på efterkälke. Sen när vi har en dryg km hem förklarar ryttaren att hon alltid galopperar på kantzonen hem. Jag säger att det orkar inte min häst. Får till svar ”okej, då ses vi i stallet” och sen sticker hästen i 190 knyck…
Tack och lov att jag har tränat min häst för att vara själv oavsett vad andra gör. Vi skrittade hem lugnt, det var lerigt och blött hela vägen, så inget jag skulle vilja galoppera i även om hon orkade (hon blev trött av att skritta för det var så tungt underlag).
Men själva rundan var trevlig iaf. Försöker tänka positivt. Försöker…
Nu har i alla fall den stora gemensamma växtbelysningen segat sig över horisonten när man kliver upp.Dags att åka till jobbet. Det är för tidigt att gå upp innan växtbelysningen en tänts.
Sicket jävla sätt rent ut sagt. Den hade jag aldrig ridit med igen.
oskriven regel att den som vill ta det lugnt är den som bestämmer takten
Ja i några dagar. Söndag är det mörkt igen....Nu har i alla fall den stora gemensamma växtbelysningen segat sig över horisonten när man kliver upp.
Väldans dimmigt här medDricker kaffe, det är extremt dimmigt ute
Håller helt med! Då kunde vederbörande kläckt ur sig att den minsann vill rida si och så fort och ridit själv istället...Men givetvis särskilt trist med en sån när man är ny och vill lära sig ridvägarna...Nej usch för sånt beteende som sagt, skulle aldrig falla mig in att bete mig så.Sicket jävla sätt rent ut sagt. Den hade jag aldrig ridit med igen.
oskriven regel att den som vill ta det lugnt är den som bestämmer takten
Man behöver inte alltid kriga, ibland räcker det med att bara hålla med och stötta på så vis.Gårdagens hästdos löste inte alla problem men nästan. Vaknade upp med näsblod, så det var ju mysigt.
Ska ägna dagen åt SBA, så jag slipper interagera för mycket med människor
Kollegan är i färd med att skapa uppror. Jag tycker han har rätt osv men fann mig väldigt irriterad över att han tog upp allt skräp igen. Beror så klart på att jag själv inte har någon fighting spirit kvar just nu, jag håller ju egentligen med kollegan. Dock vet jag inte om jag orkar kriga just nu. Vi får se hur det blir med det.
Men vilken idiot på ren svenska!Jaha, vet inte om jag ska skratta eller gråta. Bestämde tid med en i stallet och red ut ihop. Förvarnade innan att hästen är under igångsättning så vi behöver ta det lugnt. Fick trava ikapp nästan hela tiden och till sist är min stackars häst så trött så jag struntar i att vi kommer på efterkälke. Sen när vi har en dryg km hem förklarar ryttaren att hon alltid galopperar på kantzonen hem. Jag säger att det orkar inte min häst. Får till svar ”okej, då ses vi i stallet” och sen sticker hästen i 190 knyck…
Tack och lov att jag har tränat min häst för att vara själv oavsett vad andra gör. Vi skrittade hem lugnt, det var lerigt och blött hela vägen, så inget jag skulle vilja galoppera i även om hon orkade (hon blev trött av att skritta för det var så tungt underlag).
Men själva rundan var trevlig iaf. Försöker tänka positivt. Försöker…