Vad gör vi? Del CLXXIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Dagens coolaste (som såklart ingen såg). Går förbi diskbänken. Min uppkavlade ärm fastnar i rågrutpaketet, som flyttar sig några cm vilket stöter till mitt fyllda vattenglas. Det ramlar ned i... diskhon. :rofl:
Jag råkade göra nåt osannolikt en gång. Det var två garderober med skåp ovanför. På ena skåpets handtag hängde en klädgalge som jag inte såg. Jag öppnar garderobsdörren och galgen lossnar, flyger ca 50 cm och fastnar med kroken i det andra överskåpets handtag!! :eek:
 
Har avbokat stallbesöket, inser att jag inte har hjärta att flytta hästarna så snabbt inpå förra flytten. Bestämt mig för att vi stannar där vi är minst ett år. Känns skönt att ha tagit ett beslut, nu hoppas jag att allt kan lugna ned sig lite.
 
Är hemma några timmar och tar långlunch innan jag ska fortsätta jobba på em. Så först jobbat lite extra några timmar på fm. Sen börja jobba igen med det som var planerat från början. Och när det är slut ikväll ska jag till andra arbetsplatsen och hjälpa till och även stänga för kvällen/natten. Varför inte krångla när man kan. 😅
 
Jag är så jäkla bra! Jobbat undan nästan allt som kommit in medan vi var på konferens. Nu ligger det bara 12 ärenden i korgen, varav en hel del är "klara" och egentligen bara väntar på typ platsbesök eller grannyttranden. Känns bra.
Tycker jag har förtjänat att åka hem lite tidigare faktiskt.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag ska strax laga mat... bara jag kommer på vad jag ska laga. Katten ockuperar husses soffa och har just annekterat hans kudde.
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
75 215
Senast: Glimra
·
Mat Jag kommer jobba mycket delade pass framöver och inte åka hem på uppehållet. Men jag vet inte hur jag ska lägga upp maten... Imorgon...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
7 031
Senast: MissFideli
·
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
722
Senast: Svartkatt
·
Fritid Jag skulle vilja göra lite efterforskningar efter vissa saker i Krigsarkivet som finns i Riksarkivet i Täby. Jag har aldrig satt min fot...
2 3
Svar
51
· Visningar
2 142

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Avels fråga
  • Uppdateringstråd 30
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp