Har den extra kudden som dekorationskuddeVad gör man med alla örngott som kommer med de fina lakanen man köper då det går ju inte för sig!
Mvh Diabetikern sokm just nu har 6st kuddar i sängen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har den extra kudden som dekorationskuddeVad gör man med alla örngott som kommer med de fina lakanen man köper då det går ju inte för sig!
Jag råkade göra nåt osannolikt en gång. Det var två garderober med skåp ovanför. På ena skåpets handtag hängde en klädgalge som jag inte såg. Jag öppnar garderobsdörren och galgen lossnar, flyger ca 50 cm och fastnar med kroken i det andra överskåpets handtag!!Dagens coolaste (som såklart ingen såg). Går förbi diskbänken. Min uppkavlade ärm fastnar i rågrutpaketet, som flyttar sig några cm vilket stöter till mitt fyllda vattenglas. Det ramlar ned i... diskhon.
Wow!!Lyssnar på P3 Dystopias avsnitt om influencers medan jag stolt fotar mina gödselmaskar som spridit sig som en löpeld.
Visa bifogad fil 114596
Lite skilda världar det där
Just nu zoomar jag ut och tänker vara tills jag slutar om en timme. TGIFGanska lagom tempo på jobbet. Hoppas att det fortsätter så!
Just nu zoomar jag ut och tänker vara tills jag slutar om en timme. TGIF
Jag har två kvartingar och en snaps kvar att jobba...Skönt!
Jag får vackert jobba till 18
Jag har kuddar i tre storlekar i min säng, så det löser sig ändå...Vad gör man med alla örngott som kommer med de fina lakanen man köper då det går ju inte för sig!
Ja, fy detaljerna var ännu värre än man hade kunnat föreställa sig...Läser om mordet på Tove och mår illa.
Min tro på mänskligheten har fått sig ännu en törn