Vad gör vi? Del CLXXIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag kopte choklad till Maken i dag. Jag gillar inte choklad. Men jag tankte att jag skulle smaka, da det ar choklad bollar med saltad caramell inuti. Saltad caramell ar en favorit ... sa jag tog en. Nu finns bara halva pasen kvar och jag forsoker fundera ut ett satt att fa ut den saltade karamellen och lamna choklad skalet.🤔
 
Hittade Nasas häftiga "solar system exploration" och roar nu mig med att klicka mig till de olika små planeterna och asteroiderna som man inte får se så ofta.
Råkade då hitta Arrokoth.
Screenshot_20230317-010144_Samsung Internet.jpg

... Jag skulle ha döpt den till lussekatt.
 
Jag kopte choklad till Maken i dag. Jag gillar inte choklad. Men jag tankte att jag skulle smaka, da det ar choklad bollar med saltad caramell inuti. Saltad caramell ar en favorit ... sa jag tog en. Nu finns bara halva pasen kvar och jag forsoker fundera ut ett satt att fa ut den saltade karamellen och lamna choklad skalet.🤔

Om du delar dem itu och sen gröper ur kanske?
 
Vet inte vad som hänt. Fick dra mig ut ur sängen. In och lämna bilen på service rask promenad till jobbet (ok lite fortare än vanligt för det var kallt) musik i öronen så nu är jag varm och känner hopp om livet.

Lyssnade till och med på Metallica utan att börja lipa. (Sambons favoritband)

Funderar på om jag ska börja ställa bilen längre bort när det är fint väder bara för att få en promneda och få upp lite värme om det gör såhär med humöret.

Känns som om det kommer bli en bra dag ändå
 
Alltså det här är otäckt....
Musiken spelar i hörluren, in kommer en kund jag hajar till när jag ser honom för jag inser att det är mitt ex sen över 20 år tillbaks och en person jag förknippar med mycket dåligheter och undviker om jag kan. Kom på mig själv med att tänka det är över 20 år sen människor ändras.... WTF???

Jag måste vara på redigt gott humör idag :rofl:
 
Är inte direkt mitt bästa jag i dag. Lyckades drömma om en person som för 10 år sedan totalt krossade all min glädje för livet.
Resultatet är att jag är irriterad på min dröm, och att jag hade panik hela vägen till jobbet för att jag bara letade efter honom, var tvungen att gå av pendeln för att det var någon som liknade honom och kom därför för sent till jobbet. Hela dagen kommer det att ligga panik och lurpassa och jag kommer hålla på och spana.

I bland tänker jag att det hade varit lättare att födas som man. :meh:

Dessutom är två av fyra kollegor sjuka. Den som är här försvinner vid 12 Alltså kan jag inte gå tidigare i dag som jag tänkt, och jag hinner inte med mina arbetsuppgifter som enligt lag ska utföras samma dag. Vetefan hur jag ska rodda i detta. :banghead:
Sorry för gnäll, ska sluta gnälla nu.
 
Jag sitter i samma båt som min chef och eftersom han hamnat på kant med ganska många i organisationen så känns det som att jag dras med i det. Upplever att folk är frustrerade, skeptiska och arga på mig vart jag än vänder mig eftersom jag går hans ärenden i mitt jobb. Det är sjukt frustrerande, och eftersom det snackas en del bland personalen har jag en känsla av att jag inte är populär i de diskussionerna just nu. Det känns så tråkigt. Jag har haft så mycket energi och tyckt att mitt jobb är så himla roligt. Jag vill bara fokusera på det. Men nu är allt så infekterat och folk är så arga på vår avdelning att jag knappt kan maila eller ringa de jag behöver utan att det fräses. Nåväl, mycket kan hända under de 9 månader som jag snart ska iväg igen. Jag har bara en känsla av att mycket kommer hända.. åt fel håll.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag ska strax laga mat... bara jag kommer på vad jag ska laga. Katten ockuperar husses soffa och har just annekterat hans kudde.
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
75 216
Senast: Glimra
·
Mat Jag kommer jobba mycket delade pass framöver och inte åka hem på uppehållet. Men jag vet inte hur jag ska lägga upp maten... Imorgon...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
7 031
Senast: MissFideli
·
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
722
Senast: Svartkatt
·
Fritid Jag skulle vilja göra lite efterforskningar efter vissa saker i Krigsarkivet som finns i Riksarkivet i Täby. Jag har aldrig satt min fot...
2 3
Svar
51
· Visningar
2 143

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Kattbilder #9
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp