KomsikomsiSorrbeeeetttt
Vill haaaaaa
Det finns Hallon, Citron och Fläder att välja på
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
KomsikomsiSorrbeeeetttt
Vill haaaaaa
Det är så skönt med stora kuddarPå tal om.ingenting. Mina hotellkuddar 70×100 är heeeeelt fantastiska
Så glad att jag investerade i dom.
Åh fan nu blir jag sugen Min kudde är typ döende, och jag tycker att de (dun iaf) luktar så illa efter tvätt även när de är torra så jag tittar gärna efter någon nyPå tal om.ingenting. Mina hotellkuddar 70×100 är heeeeelt fantastiska
Så glad att jag investerade i dom.
Jag tycker den liknar en konstig potatis...Hittade Nasas häftiga "solar system exploration" och roar nu mig med att klicka mig till de olika små planeterna och asteroiderna som man inte får se så ofta.
Råkade då hitta Arrokoth.
Visa bifogad fil 114588
... Jag skulle ha döpt den till lussekatt.
Jag kopte choklad till Maken i dag. Jag gillar inte choklad. Men jag tankte att jag skulle smaka, da det ar choklad bollar med saltad caramell inuti. Saltad caramell ar en favorit ... sa jag tog en. Nu finns bara halva pasen kvar och jag forsoker fundera ut ett satt att fa ut den saltade karamellen och lamna choklad skalet.
+ 1 på den.Bs på rätt nivå.
Nu laddar jag för fredag
Så kort dag ju
Dumheter. Inte trigga.Komsikomsi
Det finns Hallon, Citron och Fläder att välja på
Hotellkudde med kärlekÅh fan nu blir jag sugen Min kudde är typ döende, och jag tycker att de (dun iaf) luktar så illa efter tvätt även när de är torra så jag tittar gärna efter någon ny