Vad gör vi? Del CLXXIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Efter en delvis tuff arbetsvecka så har helgen anlänt. Har öppnat en cider och kollar på nya Beck. Älskar Steinar.
0CA60C04-7C71-441D-BA7E-D7557DFF2BED.jpeg
 
Har barnvakt ikväll och åker iväg på övernattning med maken. Lite tid själva, det kommer nog dröja tills det händer igen. Jag har knappt hunnit tänka så mycket på det i veckan men nu när vi snart hoppar in i bilen börjar det kännas väldigt härligt :heart

Jag textade sonen att vi ville ha barnbarnen (4 och 6 ar) ett par dagar under "spring break". Svaret kom mycket snabbt. "Ni tar dem en vecka! Check!" :angel: 😄 Men sa kul blir det inte!
 
Sitter på akuten och inväntar en kortisoncocktail eftersom utslagen runt ögonen brett ut sig ohemult och börjat svullna hyfsat och 1177 anser att betapred är det som behövs 😑

Måttligt less på att vara allergisk och överkänslig mot typ allt som existerar :meh:
 
Senast ändrad:
Jag är antagligen galen. Men när jag fick positivt besked om fortsatt utbetalning av min sjukpenning drabbades jag av nån sorts eufori....
Mailade en uppfödare som parat, och anmälde intresse. Har bara svaga aningar om hur jag ska lösa köpesumman. Men det kanske löser sig. Ekonomin har hittills alltid löst sig.🤪
 
Äter sen middag, men det var det värt. För idag har jag ridit. :love: Hästen var superpigg och när hon fick trava rejsade hon iväg i vad jag brukar skämtsamt kalla travartrav. Hon har stooor trav när hon är pigg. Men jag rätade bara upp sitsen lite så kortade hon upp sig och höll sen ett lagom tanttempo. :love: Glömmer bort när jag inte ridit henne ett tag vilken fantastisk häst hon är. Var helt euforisk av lycka (och då red vi bara 25 min varav en liten, liten galopp) fast det blåste iskallt och var mulet. Tänk hur det kommer att kännas när det är 30 grader varmt och sol! :heart
Tant? Så gammal är väl inte du 🤪🤯
 
Jag är antagligen galen. Men när jag fick positivt besked om fortsatt utbetalning av min sjukpenning drabbades jag av nån sorts eufori....
Mailade en uppfödare som parat, och anmälde intresse. Har bara svaga aningar om hur jag ska lösa köpesumman. Men det kanske löser sig. Ekonomin har hittills alltid löst sig.🤪
Men vad härligt! Detta blir jag glad av!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag ska strax laga mat... bara jag kommer på vad jag ska laga. Katten ockuperar husses soffa och har just annekterat hans kudde.
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
75 215
Senast: Glimra
·
Mat Jag kommer jobba mycket delade pass framöver och inte åka hem på uppehållet. Men jag vet inte hur jag ska lägga upp maten... Imorgon...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
7 030
Senast: MissFideli
·
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
722
Senast: Svartkatt
·
Fritid Jag skulle vilja göra lite efterforskningar efter vissa saker i Krigsarkivet som finns i Riksarkivet i Täby. Jag har aldrig satt min fot...
2 3
Svar
51
· Visningar
2 142

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp