Eller heter det impasta kanskeDet är en pasta inställning! Att vara tant är att vara al dente
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Eller heter det impasta kanskeDet är en pasta inställning! Att vara tant är att vara al dente
Tänkte tvätta fönster men vädret verkar inte hålla med... det regnar ute....Jag har många idéer för sambons jobbarhelg men hoppas mest att allt har flygit bort till 5.00 imorgon bitti och att de kommer tillbaka 15.00 söndag em......
Hon är bäst! Hon bakade ett så sjukt gott bröd häromveckan med surdeg, råg, samt syrliga äpplen och russin som fått marinera en dag i muscovadosocker. Saftigaste brödet någonsin! Men såklart inget för sådana där konstiga människor som hatar frukt och russin i bröd. Nu hörde jag något om egengjord kombucha som skulle sättas i helgen. SpännandeVarje gång du skriver något om din fru tänker jag spontant ”jag vill också ha en fru ” för det brukar alltid vara något som låter så mysigt och trevligt.
Jag mindes att grönkålssoppa minsann är rätt gott
Haha, nä verkligen inte... Långkål är ju SÅ gott !Du minns fel, grönkål är helt oätligt, oavsett tillagningsmetod