Vad gör vi? Del CLXXIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag vill sy nånting, har massor med mönster och tonvis med inspiration men när jag väl ska välja ett tyg tar det tvärnit :arghh: Sitter mest och klappar på tygerna.
Vad gulligt det lät, jag riktigt ser dig framför mig :heart

Själv brukar jag, när jag bestämmt mig för att pyssla "något", sluta med att jag sitter och sorterar saker - t.ex pärlor i färg, eller band i färg och bredd :angel:

Konstant jäkla regnande, satans blött överallt typ! Hade det varit för en månad sen och det kom i snö hade jag varit lycklig 😄😍. Ridit och pållan tycker det var sådär i skitvädret haha: i väntan på kompisen värmde vi upp på ridbanan i alla gångarter och avancerade till galopp med uppfällt ☔ 😄. Red inte så lång stund där: så hiskeligt blött och löst sen en skrittur ut i sällskap och sen kunde vi inte låta bli att ta lite galopp på grusvägen som är härligt mjuk nu 😍.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag och sambon kommer spendera lite tid i Stockholm imorrn, tid ca 15-20. Vad finns att hitta på så dags? Vi nördar gärna på museum och...
Svar
6
· Visningar
321
Senast: gul_zebra
·
Mat Jag är nu i en relation där mitt ointresse för mat och matlagning börjar bli ett problem. Det är inte nytt för mig att vara i denna...
2 3
Svar
47
· Visningar
4 243
Senast: Freazer
·
  • Låst
Tjatter Jag ska strax laga mat... bara jag kommer på vad jag ska laga. Katten ockuperar husses soffa och har just annekterat hans kudde.
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
75 760
Senast: Glimra
·
Tjatter Jag ska göra en liten ihopsättning av bilder/filmer som minne av gammelhunden som snart ska somna in. Det finns några sånger som jag...
2
Svar
24
· Visningar
645
Senast: KesoNeso
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Intressanta uppfostringsmetoder?
  • Vilken försäkring?