Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kras.... ??Jag är så gammal tydligen så igår när jag gick i köket så sade det "kras" i foten o nåt har tydligen gått sönder Lite ormsalva och linda så kan jag gå hjälpligt. Passar perfekt när jag ska åka och hämta hö idag men bara att kämpa på
Undra om jag kan köra den hemma? Jag har inte köpt någon av våra dyra olika dammsugare, låter illa att vi har fyra stycken det är en "vanlig", en Dyson och två robotarMin unge säger att han inte behöver dammsuga för det var inte han som köpte dammsugaren.
typ som man tappar ett glas i golvet. Det var jättekonstigt! Sen kom smärtan precis under "knölen" på insidan foten och jag kunde inte sätta ner foten i golvet utan smärta. Men det gör inte ont i vilolägeKras.... ??
så har bestämt att gör det inte ont i viloläge är det inget farligt och då kan jag både flytta staket och hämta hö idagtyp som man tappar ett glas i golvet. Det var jättekonstigt! Sen kom smärtan precis under "knölen" på insidan foten och jag kunde inte sätta ner foten i golvet utan smärta. Men det gör inte ont i viloläge
Undra om jag kan köra den hemma? Jag har inte köpt någon av våra dyra olika dammsugare, låter illa att vi har fyra stycken det är en "vanlig", en Dyson och två robotar
Det är därför jag inte dammsuger helt enkelt...Min unge säger att han inte behöver dammsuga för det var inte han som köpte dammsugaren.
Vad gulligt det lät, jag riktigt ser dig framför migJag vill sy nånting, har massor med mönster och tonvis med inspiration men när jag väl ska välja ett tyg tar det tvärnit Sitter mest och klappar på tygerna.
Haha lät ju annars som att du var way mkt äldre än mig, 35 . Ja men det kan jag ju förståHaha, jag blir 41 år i år. Men tant rider fälttävlan med Anna Hassö som förebild, så jag har lite tid kvar. Däremot är jag rätt så otränad just nu och då håller jag gärna ett lugnare tempo.