Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja möjligt men det luktade inte nybakat innan jag lyft arslet från soffan..... just nu dimmigt så vi knappt ser gatlyktorna utanför....Det kan ju pigga upp med doften av nybakt bröd tänker jag. Jag har inventerat vad jag har hemma och bestämt mig för att köra igång
Dimmigt som i ett mjölkglas här med. Man får inbilla sig lukten tills den väl kommerJa möjligt men det luktade inte nybakat innan jag lyft arslet från soffan..... just nu dimmigt så vi knappt ser gatlyktorna utanför....
Det är så dimmigt ut, riktig spökkväll
Här med,hade inte grannen tvärs över gatan haft ytterbelysningen på hade jag inte sett dom.Det är likadant här!
Jag letade efter hästar i kamerorna hos @Cattis_E och lyckades faktiskt hitta den ena iafHär med,hade inte grannen tvärs över gatan haft ytterbelysningen på hade jag inte sett dom.
Åh! Vad är det!?Blev inte så tokigt och nu doftar det gott i huset.
Visa bifogad fil 114707
Vanlig bulldeg men äpple och mandelmassa i. Så viker man ihop degen och lägger i långpanna. Massa kardemumma och kanelÅh! Vad är det!?
Ser så gott ut!