Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haha, det blir lite intressant när dwtvär sådan dimma ute.Jag letade efter hästar i kamerorna hos @Cattis_E och lyckades faktiskt hitta den ena iaf
Visa bifogad fil 114706
Det är likadant här!
Nu har jag läst det flera gånger här, vad är det för program? Orkar inte googlaJag är så trött, ligger i sängen. Tre tjejer sitter i soffan och äter godis. Drag race Sverige på tv. Snart sovdags, vi har stalltjänst 7.30 imorgon! Rekommenderar förresten programmet Underdogs på SVT, Vikingo är nog min idol
Kändisar försöker träna agility med sina hundar. Vikingo är en äldre chihuahua med Dogge Doggelito som husse. Hunden skiter i ALLT och bara chillar. Det ända hinder han klarade var tunneln, och då la han sig ner i denNu har jag läst det flera gånger här, vad är det för program? Orkar inte googla
Jaha Haha, tack!Kändisar försöker träna agility med sina hundar. Vikingo är en äldre chihuahua med Dogge Doggelito som husse. Hunden skiter i ALLT och bara chillar. Det ända hinder han klarade var tunneln, och då la han sig ner i den
Ser på Last of Us men vet inte om jag fixar apokalyptiska/post-apokalyptiska serier och filmer längre. Förr var det en av mina favoritgenrer men sedan först pandemin och sedan kriget i Ukraina känns det mest bara jobbigt att titta på sånt.
Fick ni ihop mycket mat?I dag har jag spenderat 5 timmar i solen och samlat in "non perishable" mat till var "food bank" for de som behover. Vadret var helt fantastiskt, runt 25*C framfor Walmart dar vi var, och just nu 5:30 pa kvallen ar det 22*C pa var veranda pa framsidan av huset. Tank sa mycket mer man orkar nar det ar bra vader och solen lyser!
Fick ni ihop mycket mat?