Knappt vaken men solen lyser och kommer snart runt hornet och blandar mig genom fonstret ... men solen lyser
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Absolut!Jag har deklarerat (första gången) Men alltså, vänta lite nu, hur vuxet låter inte det? Visst borde det vara massor av vuxenpoäng på att göra något så vuxet som att deklarera?
50 vuxenpoäng minst... har inte deklarerat än skall göra det snart nån gång.....Jag har deklarerat (första gången) Men alltså, vänta lite nu, hur vuxet låter inte det? Visst borde det vara massor av vuxenpoäng på att göra något så vuxet som att deklarera?
Behöver baka bröd och fikabröd men hoppas på trevligare väder imorgon. Idag var det grått blött och trist. Hade inte lust till nånting alls......Funderar på om det är bakväder. Lite grått och trist men ändå ljust och hopp om vår. Gå ut känns motigt och inte så värst inbjudande men jag är rastlös.
Det kan ju pigga upp med doften av nybakt bröd tänker jag. Jag har inventerat vad jag har hemma och bestämt mig för att köra igångBehöver baka bröd och fikabröd men hoppas på trevligare väder imorgon. Idag var det grått blött och trist. Hade inte lust till nånting alls......
Jag hade nog tolkat som du i din sits men jag tänker att eftersom det gick länge utan att ngn tog på sig uppgift Y så blir person A lättad över att det har löst sig.Ok... Jag vet att jag är känslig. Men samtidigt undrar jag om jag inte plockar upp vibbar lite bättre bara.
Person A frågar flera personer om vi kan hjälpa till med uppgift X och Y. Jag svarar att jag kan göra X. Får en tumme upp från person A. Sen går det några timmar (alla personerna har sett frågan) innan person B säger att hen kan göra uppgift Y. Då får person B svar av Person A med andemeningen "tack så jättemycket" och en tacksam smiley.
Uppgift X och Y är identiska så det kan inte vara nån skillnad där.
Jag hade nog tolkat som du i din sits men jag tänker att eftersom det gick länge utan att ngn tog på sig uppgift Y så blir person A lättad över att det har löst sig.
Jag är precis likadan men det är lättare att se det utifrån.Sant, så ska jag nog försöka att tolka det som. Är lite för känslig just nu.
Absolut!
Visste väl att det alltid gick att lita på att bukes bedömning och utdelning av vuxenpoäng50 vuxenpoäng minst... har inte deklarerat än skall göra det snart nån gång.....