Tant är en inställningTant? Så gammal är väl inte du
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tant är en inställningTant? Så gammal är väl inte du
Vill du låna Whippishen? Obs. att han kommer väcka dig ungefär fyra gånger per natt när han tycker det blir för varmt under täcket/för kallt ovanpå täcket, han kommer säga ”mhmmmm” när han använder din mage som stretchmotstånd för sina fyra små tassar på starka vallaby-ben, och stoppa en iskall nos i ditt öra om du på något mystiskt vis skulle lyckas sova igenom något av ovanstående…men han är så mysig att man ändå inte infört några policies mot att ha honom i sängen.Hemma efter en lång vecka borta. Sambon är sjuk och har valt att sova i gästrummet för att inte smitta mig. Så tråkigt att behöva sova ensam hemma också.
HahaTant är en inställning
Är det en Italiensk inställning?Tant är en inställning
Ibland!Är det en Italiensk inställning?
Bene!Ibland!
På jobbet har jag och en annan person som hälsningsfrasTant är en inställning
Sov gott, hoppas du har fina drömmar!Nej men dags att sova då!
Nu är hon där i tankarna igen, men på ett bra sätt. Fina människa. Hon gör mig så glad. Ibland ger hon mig huvudvärk, men det får det vara värt.
Godnatt
Eller hur!!!Varje gång du skriver något om din fru tänker jag spontant ”jag vill också ha en fru ” för det brukar alltid vara något som låter så mysigt och trevligt.
Tro mig, du blir tacksam om det gör att du slipper pesten.Hemma efter en lång vecka borta. Sambon är sjuk och har valt att sova i gästrummet för att inte smitta mig. Så tråkigt att behöva sova ensam hemma också.
Det är en pasta inställning! Att vara tant är att vara al denteÄr det en Italiensk inställning?