Haft en bra dag, var gos föräldrarna större delen av dagen, frukost, lunch, julklappar och gröt
Och en omgång Hitster som jag vann
Och en omgång Hitster som jag vann
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Körkort sen -72 stoppad 2 ggr. 1 gång i tidigare bostadsort, polisen såg min Kriminalvårdsjacka och vinkade iväg mig.Jag har haft körkort sen juni -77 och bara blivit stoppad ett fåtal ggr. Flest ggr när jag drog stora Iforen med den gamla Terranon. De såg alltid så lyckliga ut när de frågade om jag hade körkort för ekipaget och jag glatt svarade jajjamän och langade fram kortet. Sen var de inte riktigt lika glada.
Stoppades också ett antal ggr med den gamla skruttiga volvokombin.
Slutsats - poliser har fördomar?
Snaska på duFunderar på om jag ska äta lite chips. Har ju inte ätit chips på nästan en vecka
Julmässa, det har min kyrka ochsåBor nära vid en kyrka och nu började kyrkklockorna ringa funderar på varför dom ringer den här tiden? Känns lite väl sent om det är någon kvällsgudstjänst?
Julmässa, det har min kyrka ochså
Nu hör jag dem ringa på långt håll här också.Bor nära vid en kyrka och nu började kyrkklockorna ringa funderar på varför dom ringer den här tiden? Känns lite väl sent om det är någon kvällsgudstjänst?
Cheers mate! Skål tamefan!Hoppsan, badar badtunna i några timmar och kom just in. Inser att vinet som dracks i tunnan verkar vara betydligt starkare när vi kom in än i -15. Skål då!
#drickerloka
Schkåll! (Oklart om jag tycker det är en bra ide imorgon dock)Cheers mate! Skål tamefan!
Jag har verkligen aldrig hört talas om fyrverkerier och allmänt högljutt firande under jul. Så tråkigt, hoppas det ger sig.Kom ut och nattrastade hundarna lagom till nästa omgång fyrverkerier. Tog ändå en något längre runda och det var absolut avkopplande. Väl hemma igen var det mest oväsen från grannar som höll på att säga hejdå till gäster, någon tutande polisbil ute på gatan osv. Önskar verkligen att jag bodde mer ute på landet, är så trött på allt som låter hela tiden. Men men. Det kanske kommer någon dag. Nu SKA jag försöka sova, annars blir imorgon onödigt jobbig.