Vad gör vi? Del CLXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Julmat
 

Bifogade filer

  • received_3008751009424751.webp
    received_3008751009424751.webp
    96,7 KB · Visningar: 38
Hemma fick lite pulsökning när polisen stog på vägen och stoppade mig. Det far många tankar i huvudet har jag kört för fort. Har jag missat något. Nej de ville bara kolla att jag var nykter och hade körkort, jag blev godkänd. Vi önskade God Jul och jag åkte vidare.
Alltså, det räcker ju att se en polis så börjar jag fundera på om jag rånat en bank imorse och råkat glömma det 🤷‍♀️
 
God jul 🎄
Här har vi det lugnt och skönt, pussat hästarna två gånger idag, ätit jullunch med Pappa och nu ska jag som varje jul se tomten är far till alla barnen om en timme. Ska äta något också så jag inte vaknar inatt och är hungrig. Lite lagom första julen vi firar hemma på hur många år som helst. Bara vi och katterna ♥️
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag har drivor av läkemedelsförpackningar som jag vill bli av med. Men på kartongerna står mitt namn och födelsedatum. Därför är jag...
5 6 7
Svar
134
· Visningar
6 749
Senast: Görel
·
Hemmet Vi eldar och det resulterar i att allt har en svart hinna över sig. Jag har en gammal Josef Frank lampa med linskärmar som är ordentligt...
Svar
4
· Visningar
313
Senast: Saigon
·
  • Låst
Tjatter Jag har ju ingen katt att ha som första bild så det får bli en midsommarfin Gräddbulle :angel: Snart dags att åka till stallet för den...
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
61 655
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
66 67 68
Svar
1 340
· Visningar
37 338
Senast: Liten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp