Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Grattis...du firar samma dag som jobbarkompisen...God jul allihopa
Jag är vaken och kan inte somna om är både hungrig och hjärnan går på högvarv. Planen just nu är att dra mig till 6 och sen kliva upp, så kan jag förhoppningsvis sova en stund på soffan efter lite mat eller en tårtbit. Jag fyller år idag också så har en bit prinsesstårta i kylen
Här är det 5 på Kalle och en själv i köket.Sitter själv och kollar på Kalle, resterande 9 personer är i köket!
Oj, man kan nästan tro att det är min Lucifer som ligger där. Men han har nog lite mer svart på nacken.
Kram! Krya på dig.Önskar God Jul från soffan i sjukstugan... Det tar sig ändå. Jag orkar ligga med datorn i knäet för första gången sedan det här eländet började. Jag sov mig igenom hela torsdagen plus hela natten till igår. Igår var jag mycket matt - och grymt uttråkad eftersom jag vare sig kunde sova eller orkade göra något. Jag börjar känna lite hopp om livet nu. Dock är det fortfarande väldigt klent med aptiten, och det är så trist att inte vara sugen på mat....
Kram och krya på dig!Woho, feber har anslutit sig till resten av förkylningssymptomen = bäddat ner mig i soffan, ätit lite sillsallad och nu vila
Undrar vad som är bäst?Här är det 5 på Kalle och en själv i köket.
Äntligen landat i soffan efter en dag som kunde varit bättre.
Sorry men här kommer nog en del gnäll.
Sluta läsa NU om ni inte vill höra självömkan .
Jag måste få ut det någonstans.
Det började med en förkylning.
Jag skulle träffa mamma på annandagen och hon är immunhämmad på grund av behandlingar. Nu vågar jag inte det.
Annandagen var så perfekt innan nästa behandlingsomgång annars.
I natt fick vi tömma ett helt inomhusförråd på jakt efter en mus som ligger död någonstans. Det luktar inte kul där.
Hittade den inte, så den ligger väl i vägg eller under golv .
Nu har vi tätat dörren dit och öppnat ventilen max. Bara att vänta ut då.
Går ut för att ändå rida den lilla julturen iklädd tomte dräkt och en säck med små påsar med hemgjort godis utanför husen längs vägen. Påsarna fixades i god tid innan jag blev sjuk.
Det visade sig bli att plocka av, rikta och slå på en böjd sko där flera sömmar släppt.
Funderar på vad tusan som har hänt med mitt immunförsvar egentligen?
Sedan finns det såklart ljuspunkter. Som julklappar från både SS, vänner och maken.
Mat som hans släktingar gav lådor med. Det var bara att välja vad av det de hade vi ville ha när vi släppte av julklappar utanför dem.
Men nu har jag kraschat i soffan och planerar att inte röra mig innan hästarna ska matas igen.
Tack ! Ingen aning om vad jag har.Kram! Krya på dig.
Var det Covid eller nåt annat?
Ja. Urk.Ibland är det mycket skit helt enkelt