Vad gör vi? Del CLXVIII

Status
StÀngd för vidare inlÀgg.
God jul allihopa 🎄

Jag Àr vaken och kan inte somna om :meh: Àr bÄde hungrig och hjÀrnan gÄr pÄ högvarv. Planen just nu Àr att dra mig till 6 och sen kliva upp, sÄ kan jag förhoppningsvis sova en stund pÄ soffan efter lite mat eller en tÄrtbit. Jag fyller Är idag ocksÄ sÄ har en bit prinsesstÄrta i kylen :d
Stort grattis pĂ„ födelsedagen och God Jul! Hoppas du fĂ„r en fin dag i dubbel bemĂ€rkelse 🎈🎂🎄
 
God jul allihopa 🎄

Jag Àr vaken och kan inte somna om :meh: Àr bÄde hungrig och hjÀrnan gÄr pÄ högvarv. Planen just nu Àr att dra mig till 6 och sen kliva upp, sÄ kan jag förhoppningsvis sova en stund pÄ soffan efter lite mat eller en tÄrtbit. Jag fyller Är idag ocksÄ sÄ har en bit prinsesstÄrta i kylen :d
Grattis pĂ„ födelsedagen 🎂🎁🎈🎉 Underbart att starta dagen med prinsesstĂ„rta!
 
God jul!

5A18A53B-1BFA-4D44-B383-CD6A3B3CDAFD.webp
 
God jul allihopa 🎄

Jag Àr vaken och kan inte somna om :meh: Àr bÄde hungrig och hjÀrnan gÄr pÄ högvarv. Planen just nu Àr att dra mig till 6 och sen kliva upp, sÄ kan jag förhoppningsvis sova en stund pÄ soffan efter lite mat eller en tÄrtbit. Jag fyller Är idag ocksÄ sÄ har en bit prinsesstÄrta i kylen :d

Grattis pĂ„ födelsedagen! 🎈
 
God jul till alla som firar, och annars trevlig helg ❀

Inledde dagen med en frostig promenad med Sparven. Trots att vi sÀrade pÄ hundarna för ett par dagar sen verkar han veta att Humla Àr i höglöp, och vill inte Àta alls idag :( Hoppas det inte hÄller i sig hela veckan.. Har bytt hund med förÀldrarna, sÄ nu Àr Humla hemma nÄgra dagar.

Ska strax Äka till en god vÀn och kolla pÄ Kalle och Àta middag :)
 
God jul! :) Vi skulle ha firat med nĂ„gra i familjen pĂ„ min sida men det var ett extremt lĂ„ngdraget förkylningsvirus det hĂ€r
 kĂ€nner mig helt matt och hostar som en dĂ„re emellanĂ„t.

Ingen Àr sugen pÄ mat sÄ man Àter om man vill och vad man vill. My little pony pÄ tv och just nu sitter barnen och leker med mina tvÄ tomma julkalendrar. Den ena blir full med duplo nu istÀllet :up:
 
Status
StÀngd för vidare inlÀgg.

Liknande trÄdar

Juridik & Ekonomi Jag har drivor av lÀkemedelsförpackningar som jag vill bli av med. Men pÄ kartongerna stÄr mitt namn och födelsedatum. DÀrför Àr jag...
5 6 7
Svar
134
· Visningar
6 749
Senast: Görel
·
Hemmet Vi eldar och det resulterar i att allt har en svart hinna över sig. Jag har en gammal Josef Frank lampa med linskÀrmar som Àr ordentligt...
Svar
4
· Visningar
313
Senast: Saigon
·
  • LĂ„st
Tjatter Jag har ju ingen katt att ha som första bild sÄ det fÄr bli en midsommarfin GrÀddbulle :angel: Snart dags att Äka till stallet för den...
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
61 661
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt pÄ morgonen ÀndÄ. Hon mÄste ju patrullera Àgorna!
66 67 68
Svar
1 351
· Visningar
37 595

Bukefalos, HĂ€stnyheter, Radannonser

AllmÀnt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • UppdateringstrĂ„d 30
  • Kattbilder #9
  • Guldfasanerna

HĂ€strelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • TvĂ€ttstugedrama
Tillbaka
Upp