Vad gör vi? Del CLXVIII

Status
StÀngd för vidare inlÀgg.
God jul allihopa 🎄

Jag Àr vaken och kan inte somna om :meh: Àr bÄde hungrig och hjÀrnan gÄr pÄ högvarv. Planen just nu Àr att dra mig till 6 och sen kliva upp, sÄ kan jag förhoppningsvis sova en stund pÄ soffan efter lite mat eller en tÄrtbit. Jag fyller Är idag ocksÄ sÄ har en bit prinsesstÄrta i kylen :d
Gratis! đŸ„ł
 
Nyss gÄtt och lagt mig efter nattskiftet.
HÀrlig Äktur hem, lite trafik och den kalla snön i kombination med frost gjorde att det gnistrade som diamanter i skenet av strÄlkastarna. HÀstarna fick pÄfyllning med varmt vatten och ett par julÀpplen var och koltrastarna hemma fick tre Àpplen att dela pÄ. Hundarna rastade, katterna fÄtt mat och jag har dragit igÄng tvÀttmaskinen sÄ hÀnger jag upp tvÀtten senare idag.

Ska vila nÄgra timmar och sen titta till hönsen och slÀppa ut galningarna igen och sen fortsÀtta vila innan jag Äker till jobbet ikvÀll. :)
 
God jul allihopa 🎄

Jag Àr vaken och kan inte somna om :meh: Àr bÄde hungrig och hjÀrnan gÄr pÄ högvarv. Planen just nu Àr att dra mig till 6 och sen kliva upp, sÄ kan jag förhoppningsvis sova en stund pÄ soffan efter lite mat eller en tÄrtbit. Jag fyller Är idag ocksÄ sÄ har en bit prinsesstÄrta i kylen :d
Grattis! đŸ„ł:D
 
Kom att tÀnka pÄ en chattkompis jag hade för lÀnge sen och undrade hur det gÄtt för honom, han gjorde skulpturer. Hittade hans hemsida men den Àr inte uppdaterad pÄ flera Är. Kollade pÄ birthday, ratsit och hitta men nÀ, hittade inte honom.
SÄ sökte pÄ hittagraven och jo, han dog för tvÄ Är sen :( Ligger pÄ samma gravplats som sin bror.
NÄgot sÀger mig att han dog frivilligt. :(
 
God jul allihopa 🎄

Jag Àr vaken och kan inte somna om :meh: Àr bÄde hungrig och hjÀrnan gÄr pÄ högvarv. Planen just nu Àr att dra mig till 6 och sen kliva upp, sÄ kan jag förhoppningsvis sova en stund pÄ soffan efter lite mat eller en tÄrtbit. Jag fyller Är idag ocksÄ sÄ har en bit prinsesstÄrta i kylen :d
Stort grattis pĂ„ födelsedagen đŸ„łđŸŽ‚
 
Klar för ugnen. :laugh:

20221224_093217.webp
 
Status
StÀngd för vidare inlÀgg.

Liknande trÄdar

Juridik & Ekonomi Jag har drivor av lÀkemedelsförpackningar som jag vill bli av med. Men pÄ kartongerna stÄr mitt namn och födelsedatum. DÀrför Àr jag...
5 6 7
Svar
134
· Visningar
6 753
Senast: Görel
·
Hemmet Vi eldar och det resulterar i att allt har en svart hinna över sig. Jag har en gammal Josef Frank lampa med linskÀrmar som Àr ordentligt...
Svar
4
· Visningar
313
Senast: Saigon
·
  • LĂ„st
Tjatter Jag har ju ingen katt att ha som första bild sÄ det fÄr bli en midsommarfin GrÀddbulle :angel: Snart dags att Äka till stallet för den...
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
61 665
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt pÄ morgonen ÀndÄ. Hon mÄste ju patrullera Àgorna!
67 68 69
Svar
1 363
· Visningar
37 898
Senast: Sonic76
·

Bukefalos, HĂ€stnyheter, Radannonser

AllmÀnt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

HĂ€strelaterat

Omröstningar

  • TvĂ€ttstugedrama
Tillbaka
Upp