Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag försökte läsa det på engelska men det gick inte det hellerAlltså ibland vet jag inte hur min autocorrect jobbar. Vad är ens detta?
Allting är ju relativt, men ett par broddar behöver väl inte bli någon jättekostnad? En hundralapp?Skulle behöva broddar.
Men har fan inte råd.
Ska försöka få tag i ett par på nåt sätt.
Har ju medicin att ta ut för ett par tusen med
Mer än vad jag har denna månad iaf.Allting är ju relativt, men ett par broddar behöver väl inte bli någon jättekostnad? En hundralapp?
;Medicinen borde snart överskrida maxbeloppet. Sen har du gratis medicin i ett år framöver.Skulle behöva broddar.
Men har fan inte råd.
Ska försöka få tag i ett par på nåt sätt.
Har ju medicin att ta ut för ett par tusen med
Har precis börjat på ny period. Så får betala fullpris denna gång.;Medicinen borde snart överskrida maxbeloppet. Sen har du gratis medicin i ett år framöver.
Och denna månad är dyr som den är...Har precis börjat på ny period. Så får betala fullpris denna gång.
Medicin kan du väl ta ut på faktura? Dvs rent krasst skjuta betalningen en månad framåt?Och denna månad är dyr som den är...
Suck liksom
Vet inte var jag ska hitta 2000 till medicin, men det får gå.
Kfm kommer inte justera förrän nästa månad
Du kan ju fråga kyrkan på din ort. Jag brukar få av min församling till medicin och sjukvård varje år, fast det kanske inte är så överallt iofs.Och denna månad är dyr som den är...
Suck liksom
Vet inte var jag ska hitta 2000 till medicin, men det får gå.
Kfm kommer inte justera förrän nästa månad
Det vette sjutton om de bistår med.Du kan ju fråga kyrkan på din ort. Jag brukar få av min församling till medicin och sjukvård varje år, fast det kanske inte är så överallt iofs.
Man måste inte vara medlem eller troende för att be dem om hjälp.
Kan de inte ge pengar till medicin så kanske de kan bistå med t.ex. mat, så du kan använda av dina matpengar till medicinerna.
Det lät gott Vill du dela receptet?Bakat kakor med vit choklad och tranbär. Får se om dom räcker längre den hör gången, sist tog dom slut samma dag.
Rastar i grannens slogbod. Fridfullt.
Visa bifogad fil 108246