Equestrian Stockholm. Ett sånt dyrt ridsportmärke som jag normalt aldrig skulle köpa från, men om det är 70% rabatt så kanske? Jag vet inte...Vad är ES?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Equestrian Stockholm. Ett sånt dyrt ridsportmärke som jag normalt aldrig skulle köpa från, men om det är 70% rabatt så kanske? Jag vet inte...Vad är ES?
Åh de har så mycket fina schabrakEquestrian Stockholm. Ett sånt dyrt ridsportmärke som jag normalt aldrig skulle köpa från, men om det är 70% rabatt så kanske? Jag vet inte...
Du slog oss igen med 0,3 grader varmare . Fast det var iofs vid 8 haha.
Låter jättefint . Jag har äääääntligen fått tag i ett fint begagnat ES lavendel .Det är det som lockar. Barnet ska få luddiga dressyrskydd i julklapp, svarta med grått ludd. Ett blankt svart dressyrschabrak hade passat bra till! Fast ponnyn kan ha alla färger.
Visa bifogad fil 107533
Åh!Låter jättefint . Jag har äääääntligen fått tag i ett fint begagnat ES lavendel .
15 minuter dit ungefär lika lång tid där också 15 minuter hem. 5 lotter utan vinst det var ungefär det som var.På väg till julmarknad. Misstänker årets sista.
Du slog oss igen med 0,3 grader varmare . Fast det var iofs vid 8 haha.
Jag: Fan vad orättvist att östkusten får all snö!Det snöar massor!