Helt slut efter en dag med migrän. Men det är bra i huvudet nu iaf.
Sitter nu i soffan och kollar på en ny spansk serie på Netflix som är riktigt mysig.
Sitter nu i soffan och kollar på en ny spansk serie på Netflix som är riktigt mysig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Om dom bara håller i detta så klättrar vi flera placeringar i tabellen!Sitter på live-hockey och andra perioden var mycket mer njutningsfull än första.
Alla i den fullsatta hallen njöt inte i samma utsträckning - LHC var riktigt bra i första och sen helt under isen i andra.Om dom bara håller i detta så klättrar vi flera placeringar i tabellen!
Dom får gärna fortsätta vara det i tredje.Alla i den fullsatta hallen njöt inte i samma utsträckning - LHC var riktigt bra i första och sen helt under isen i andra.
ÄschDom får gärna fortsätta vara det i tredje.
Det är för dåligt att tappa så! Jag önskar att jag bara kunde överge dom men tyvärr är jag ingen medgångssupporter.
Inte jag heller. Sen 1987. Men de tog över rollen som usla i tredje, och de är verkligen seriens sämsta lag när de spelar på ledning - så varför de försöker det alls är märkligt.Det är för dåligt att tappa så! Jag önskar att jag bara kunde överge dom men tyvärr är jag ingen medgångssupporter.
En av mina guilty plessures tooKollar Con Air. Vet inte hur många gånger jag sett den.