Vad gör vi? Del CLXVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tittar på julfilm(er), blev besviken på en tolkbokning. Eller inte besviken men jag hade önskat en viss tolk och uppdraget är accepterat av en annan som jag är lite osäker på, så jag måste kolla mina gamla bokningar. Aldrig roligt att behöva önska en annan än den som tagit uppdraget men det måste ju bli bra.

Annars så gick jag igenom posten som samlats på hög i bilen, inkl jubileumsutgåvan av En Man Som Heter Ove och jag kan inte ens läsa förorden utan att tårarna sprutar. Lite märkligt. Får läsa den en annan dag. Klickade hem alla tre böckerna om Björnstad också, har lyssnat på den första men minns inte hur det är med de andra två.
 
Har haft huvudvärk mer eller mindre hela dagen. Inte så extrem, bara irriterande, och nu börjar jag bli väldigt, väldigt trött. Passar väl iofs bra med tanke på vad klockan är och att jag ska upp tidigt imorgon för att åka på mässa. Imorgon kväll ska jag äta glass. Herregud vad jag längtar!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 170
  • Låst
Tjatter Jag har ju ingen katt att ha som första bild så det får bli en midsommarfin Gräddbulle :angel: Snart dags att åka till stallet för den...
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
61 661
  • Låst
Tjatter Kisse är trött i värmen, hon tycker det är alldeles för varmt. Det tycker matte också...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
70 017
Senast: grodan21
·
Fritid Jag har snart semester i två veckor. Till en början var tanken att åka till Finland då, men av olika anledningar blir det nog inte av...
Svar
11
· Visningar
810
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Kattbilder #9
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp